“Strīdu risināšanas kārtība, parādu piedziņas veidi, lietvedības un juridiskās nianses dokumentu noformēšanā”
26. septembris, plkst. 10:00 – 14:30
Viesnīcā “Radi un Draugi”, Mārstaļu ielā 3, Rīgā
Lai pasargātu savu uzņēmējdarbību no negodprātīgām rīcībām, ir jāpievērš uzmanība uzņēmuma lietvedības sakārtošanai, jo strīda situācijā tieši šim faktoram ir vislielākā nozīme. Katra uzņēmuma darbībā gadās risināt situācijas, kas saistītas ar darījumiem – strīdi, parādnieki utt. Tad aktuāls problēmjautājums var būt – kā atgūt parādu no darījumu partnera?
Seminārā detalizēti pastāstīsim par strīdu risināšanu un – galvenais – novēršanu; kā to izdarīt mierīgā ceļā un kas jādara, lai atgrieztu iemaksāto PVN no bezcerīgiem parādiem; kā ieviest kompānijā parādu piedziņas sistēmu un kas tas vispār ir; kādas ir nianses strīdu risināšanā ar ārvalstu partneriem; kā tos risināt savas valsts teritorijā.
Jūs saņemsiet atbildes ne tikai uz sev neskaidriem jautājumiem, bet arī uz tiem, par kuriem pat nebijāt aizdomājušies, taču tie ir svarīgi veiksmīgai un drošai biznesa vadīšanai. Piemēram:
1) Kā pareizi noformēt un apliecināt dokumentu kopijas?
2) Kā izmantot elektronisko parakstu, kā iesniegt un saņemt elektroniski parakstītus dokumentus?
3) Kādēļ un kā pārbaudīt partnera deklarēto adresi?
4) Kā rīkoties un kādi dokumenti ir nepieciešami gadījumā, kad tiek pārkāpts līgums?
5) Kā noformēt un oficiāli iesniegt maksājuma uzdevumus? Un daudz kas cits.
Jūs iemācīsieties lietas, kuras atvieglos jūsu darbu un aizsargās no iespējamām problēmām. Piemēram:
1) Dažādu dokumentu sruktūra un obligāti iekļaujamie punkti (līgumi, iesniegumi, izziņas, prasījumi utt.).
2) Pareiza juridiskā valoda, ortogrāfija, biežāko kļūdu piemēri.
3) Dokumentu tulkojumu nianses.
4) Darbs ar Uzņēmumu reģistra un Lursoft izziņām.
5) Un daudz kas cits.
Semināra plāns:
1. Līguma būtisko sastāvdaļu noteikšana (dokumentu forma, sastādīšanas noteikumi, struktūra, saturs, svarīgākie punkti biznesa aizsardzībai).
2. Līguma valoda (formulējums, interpunkcija, tipiskākās kļūdas, tulkojumu noformēšana, kļūdu labošana).
3. Rīcība līguma pārkāpšanas gadījumā (paziņošana, brīdinājums).
4. Strīdu veidi darījumu vidē.
5. Parādu piedziņa – pakāpeniskas sistēmas izveidošana uzņēmumā, dokumenti, soda procenti, prasības nodrošinājums.
6. Prasības pieteikums un tā sastāvdaļas (forma, struktūra).
7. Strīdu risināšanas varianti biznesā (analīze, salīdzinājums).
8. Procesuālo lūgumu un iesniegumu noformēšana (pievienojamie dokumenti, kopiju noformēšana).
9. Sprieduma izpildes nianses (kas, kāpēc, kā rīkoties).
10. Tiesu izpildītāja loma un izpildraksta nozīme.
11. Strīdu nianses ar ārvalstu partneriem; kā tos risināt savas republikas teritorijā.
12. Mediācija vai strīda atrisināšana mierīgā ceļā.
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.