Izpārdošana!

VAI MĀRKETINGS IR LIEKI TĒRIŅI ?

Autors: Ērika Dārziņa

Idejas un ieteikumi mazbudžeta mārketingam

Mazbudžeta mārketings šobrīd ir aktuāls kā maziem, tā lieliem uzņēmumam, un tas nozīmē izvērtēt esošās vai plānotās mārketinga aktivitātes, atteikties no liekiem tēriņiem un investēt tajās, kas sniedz vislielāko atdevi. Grāmatā autore, ņemot vērā savu personisko pieredzi, dalās idejās un ieteikumos, ar kādiem līdzekļiem vai dažkārt pat bez papildu materiāliem vai naudas līdzekļiem ir iespējams nodrošināt uzņēmējdarbībā veiksmīgu mārketingu, piesaistīt jaunus klientus un gūt peļņu.

8.86 4.44 ar PVN

Kategorijas: ,

Ērikai Dārziņai

PAR GRĀMATU:
Mazbudžeta mārketings šobrīd ir aktuāls kā maziem, tā lieliem uzņēmumam, un tas nozīmē izvērtēt esošās vai plānotās mārketinga aktivitātes, atteikties no liekiem tēriņiem un investēt tajās, kas sniedz vislielāko atdevi. Grāmatā autore, ņemot vērā savu personisko pieredzi, dalās idejās un ieteikumos, ar kādiem līdzekļiem vai dažkārt pat bez papildu materiāliem vai naudas līdzekļiem ir iespējams nodrošināt uzņēmējdarbībā veiksmīgu mārketingu, piesaistīt jaunus klientus un gūt peļņu.

PAR AUTORU:
Izdevuma autore Ērikai Dārziņai ir vairāk kā 10 gadu pieredze pārdošanā un mārketingā, strādājot starptautiskos uzņēmumos, kā arī pieredze uzņēmējdarbībā. No 2005. līdz 2007. gadam izveidoja specializētu apmācību centru, ko pēc tam veiksmīgi pārdeva tālākai biznesa attīstībai. No 2007. gada beigām strādāja apdrošināšanas sabiedrībās ERGO Latvija AAS un ERGO Latvija Dzīvība AAS par mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju. Šobrīd ir abu apdrošināšanas sabiedrību korporatīvā biznesa departamenta direktore.

Produkta detaļas:
Formāts:
mīkstie vāki, 210mm x 140mm, 120 lpp.
ISBN: 978-9984-826-97-4
Izdošanas gads: 2011
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “VAI MĀRKETINGS IR LIEKI TĒRIŅI ?”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *