0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS SADARBĪBA UZŅĒMUMĀ
Izpārdošana!

SADARBĪBA UZŅĒMUMĀ

4.00

Autors: Autoru kolektīvs

Harvard Business Review on

Lai uzvarētu konkurencē, jūsu uzņēmumam ir efektīvi jārīkojas nozīmīgu aktivitāšu īstenošanā, tostarp radot un pārdodot sarežģītus produktu un pakalpojumu komplektus. Tas prasa lielu, daudzpusīgu komandu veidošanu, kas ietver ekspertus no dažādām jūsu organizācijas daļām. Tomēr noteiktas šo komandu iezīmes patiesībā var kavēt sadarbību. Kā radīt vidi, lai starpfunkciju komandas darbotos sekmīgi? Šis izdevums jūs apbruņos ar pārbaudītām tehnikām, kas ļaus radīt daudz efektīvāku sadarbību uzņēmumā.

PAR GRĀMATU:
Lai uzvarētu konkurencē, jūsu uzņēmumam ir efektīvi jārīkojas nozīmīgu aktivitāšu īstenošanā, tostarp radot un pārdodot sarežģītus produktu un pakalpojumu komplektus. Tas prasa lielu, daudzpusīgu komandu veidošanu, kas ietver ekspertus no dažādām jūsu organizācijas daļām. Tomēr noteiktas šo komandu iezīmes patiesībā var kavēt sadarbību. Kā radīt vidi, lai starpfunkciju komandas darbotos sekmīgi? Šis izdevums jūs apbruņos ar pārbaudītām tehnikām, kas ļaus radīt daudz efektīvāku sadarbību uzņēmumā.


GRĀMATAS SATURS:
Astoņi veidi, kā veicināt darbinieku sadarbību komandā
LINDA GRATONA UN TAMĀRA ERIKSONE
Sadarbības likumi
FILIPS EVANSS UN BOBS VOLFS
Vēlaties panākt sadarbību?
Kā pieņemt un aktīvi risināt konfliktu
DŽEFS VEISS UN DŽONATANS HJŪZS
Vadība no centra
Kā dinamiski vadīt struktūrvienības
MAIKLS REINORS UN DŽOZEFS BOUVERS
Šķēršļu nojaukšana
Kā sekot solījumam fokusēties uz klientu vajadzībām
RANDŽEJS GULATI
Iepazīstieties ar T veida menedžeri!
Zināšanu vadības nākamā paaudze
MORTENS HANSENS UN BOLKO FON OITINGERS
Sadarbības un pārmaiņu instrumenti
KLEITONS KRISTENSENS, METS MARKSS UN HOVARDS STĪVENSONS
Grupu emocionālā intelekta veidošana
VANESA URKA DRUSKATA UN STĪVENS VOLFS


PAR AUTORIEM:
DŽOZEFS BOUVERS (JOSEPH L. BOWER) ir uzņēmējdarbības administrēšanas profesors, Donalda Deivida stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.
VANESA URKA DRUSKATA (VANESSA URCH DRUSKAT) ir asociētā profesore uzņēmuma uzvedībā un vadīšanā Ņūhempšīras universitātes Vaitmoras Biznesa skolā.
TAMĀRA ERIKSONE (TAMARA J. ERICKSON) ir galvenā zinātniskā līdzstrādniece un izpildviceprezidente uzņēmumā nGenera, kas piedāvā augstākā līmeņa vadītājiem aktuālākos intelektuālā kapitāla un uz rīcību orientēta biznesa risinājumus.
FILIPS EVANSS (PHILIP EVANS) ir vecākais viceprezidents Bostonas Konsultāciju grupas Bostonas birojā.
LINDA GRATONA (LYNDA GRATTON) ir vadīšanas prakses profesore Londonas Biznesa skolā un zinātniskās biedrības vecākā locekle Advanced Institute of Management.
RANDŽEJS GULATI (RANJAY GULATI) ir profesors Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.
MORTENS HANSENS (MORTEN T. HANSEN) ir profesors uzņēmējdarbības zinātnēs un reģionālais koordinators INSEAD Uzņēmējdarbības un ģimenes uzņēmumu departamentā.
DŽONATANS HJŪZS (JONATHAN HUGHES) ir partneris Bostonā bāzētā konsultāciju uzņēmumā Vantage partners, kas orientējas uz stratēģisko attiecību vadīšanu.
KLEITONS KRISTENSENS (CLAYTON M. CHRISTENSEN) ir uzņēmējdarbības administrēšanas profesors, Roberta un Džeinas Ciziku stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.
METS MARKSS (MATT MARX) ir doktorantūras students Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.
BOLKO FON OITINGERS (BOLKO VON OETINGER) ir vecākais viceprezidents Bostonas Konsultāciju grupas Minhenes birojā un šā uzņēmuma Stratēģiju institūta direktors.
MAIKLS REINORS (MICHAEL E. RAYNOR) ir uzņēmuma Deloitte Consulting Toronto biroja direktors.
HOVARDS STĪVENSONS (HOWARD H. STEVENSON) ir uzņēmējdarbības administrēšanas profesors, Sarofim-Rock stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā; viņš ir arī Hārvarda Biznesa skolas izdevniecības padomes priekšsēdētājs.
DŽEFS VEISS (JEFF WEISS) ir partneris Bostonā bāzētā konsultāciju uzņēmumā Vantage partners, kas orientējas uz stratēģisko attiecību vadīšanu.
BOBS VOLFS (BOB WOLF) ir menedžeris Bostonas Konsultāciju grupas Bostonas birojā.
STĪVENS VOLFS (STEVEN B. WOLFF) ir pētījumu konsultants uzņēmumā Hay Group, kur veic pētījumus un analīzes saistībā ar dažādiem līderības un uzņēmumu efektivitātes aspektiem, piemēram, emocionālo intelektu, uzņēmuma gaisotni un līderību.


PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
140mm x 210mm, mīkstie vāki, 188 lpp.
ISBN: 978-9984-826-96-7
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests
Izdošanas gads: 2011

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “SADARBĪBA UZŅĒMUMĀ”