Izpārdošana!

SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJA

Autors: Sandra Olivera

Laba slava sekmē uzņēmuma izaugsmi, turpretim slikta reputācija biznesu var arī izputināt. Idejas un padomus uzņēmuma labā vārda kaldināšanā grāmatas autore Sandra Olivera piedāvā smelties sekmīgu starptautisku uzņēmumu pieredzē un atbildēs uz jautājumiem, kā veidot un saglabāt uzņēmuma reputāciju, kā integrēt sabiedriskās attiecības mārketinga plānā, kā plānot un kontrolēt sabiedrisko attiecību stratēģijas u.c. Autore uzņēmumus un arī starptautiskas kompānijas sabiedrisko attiecību jautājumos konsultē jau 20 gadus.

15.67 7.84 ar PVN

Kategorijas: ,

 

 

PAR GRĀMATU:
Grāmatā Sandra Olivera aplūko sabiedrisko attiecību kā stratēģiskā menedžmenta daļu, tā lomu organizācijā. Autore stāsta, kā tiek veidota un uzturēta uzņēmuma vai organizācijas reputācija, kā integrēt sabiedriskās attiecības mārketinga plānā, kā plānot un kontrolēt sabiedrisko attiecību stratēģijas. Darbs papildināts ar starptautiskiem piemēriem, kas uzskatāmi ilustrē sabiedrisko attiecību un stratēģiskās vadības saikni.

GRĀMATAS SATURS:
Priekšvārds
Ievads
Pateicības
1. nodaļa. Ne «tikai» sabiedriskās attiecības. Sabiedrisko
attiecību stratēģija vadības kontekstā
Kas ir stratēģija?
Vara un ietekme
Sabiedriskās attiecības un organizācijas kultūra
Labā prakse
Korporatīvās komunikācijas akadēmiskie modeļi
Semantika
Darbības stratēģija
Atgriezeniskās saites cikls
Kontrole un līdzatkarība
Kampaņa: «PSA Peugeot Citroėn», Spānija
Pārdomām
2. nodaļa. Sabiedrisko attiecību vieta valdē.
Vadīšanas galvenā loma
Lejupējā un augšupējā komunikācija
No darbības uz stratēģiju
Kognitīvā disonanse. Kā tikt galā ar konfliktu
Organizācijas vadītājs kā kultūras ikona
Darba novērtējums
Nākotnes darba novērtēšana
Taustāmie un netaustāmie līdzekļi
Reputācija pret darbības un finanšu pārskatu
Stratēģiskās savienības
Kampaņa: TAASA, ASV
Pārdomām
3. nodaļa. Reputācijas vadība: popularitātes vadītā sabiedrība
Korporatīvais tēls
Tēls un apzīmogošana
Korporatīvā identitāte
Vizuālā identitāte
Semiotika: logotipi un to simbolika
Būtība pret stilu
Reputācija
Kampaņa: «Standard Bank», Dienvidāfrikas Republika
Pārdomām
4. nodaļa. Iekšējā komunikācija un sabiedriskās attiecības:
darbinieki un vēstneši
Juceklis pret morāli
Privātums un konfidencialitāte
Komunikācija kā galvenā kompetence
Komunicēšanās mainīšana
Izmaiņu izstrādes plāni
Godīgums pret elastīgumu
Komunikācija kā komandas sasniegums
Kampaņa: «Edelman public relations worldwide», ASV
Pārdomām
5. nodaļa. Kas slēpjas aiz izkārtnes «Klientam vienmēr ir taisnība».
Pārdošanas un mārketinga veicināšana
Konceptuālais autentiskums
Zināšanas un prasme
Pievienotā vērtība un IMK
Konkurences priekšrocības
Attiecības ar klientiem
Bizness biznesam attiecības
Tīmekļa analīze un novērtēšana
Lietderība pret efektivitāti
Līdzekļi un paņēmieni
Veicināšana
Nepilnības īstenošanas gaitā
Mārketings pret ražošanu
Kampaņa: «3M», ASV
Pārdomām
6. nodaļa. Attiecības ar medijiem: neierobežotais pasaulskats
Plašsaziņa
Retorika pret realitāti
Vēstījumu veidošana
Domā globāli, rīkojies uz vietas!
Šodienas nākotne
Kampaņa: «Royal Carribean International», ASV
Pārdomām
7. nodaļa. Pētījumu metodes – pasākumi un vadmotīvi
Māksla pret zinātni
Pamatotība un uzticamība
Līdzsvarotā vadības karte
Stāstījuma metodes
Intertekstualitātes analīze
Sabiedrisko attiecību nozare socioloģijas lomā
Kampaņa: viesnīcu grupa «Marriott», Indonēzija
Pārdomām
8. nodaļa. Ētiskā dimensija – morālais pienākums
Sabiedriskās attiecības pret propagandu
Ētiskais vērtējums
Kampaņa: Krievijas sabiedrisko attiecību asociācija
Pārdomām
Terminu skaidrojums
Bibliogrāfija
Literatūra tālākai lasīšanai

PAR AUTORI:
PhD., FCIPR, FRSA Sandra Olivera (Sandra Oliver) uz doto mirkli ir emeritētā profesore Temzas ielejas universitātē, Londonā. Autorei ir veiksmīga 20 gadu pieredze mediju un daudznacionālu nozaru sabiedrisko attiecību vadībā. Viņa ir bijusi Uzņēmuma komunikāciju maģistra programmas direktore, bet pašreiz ir iesaistījusies profesionālās doktorantūras programmā. Autore darbiem Public Relations Strategy, Corporate Communication: Principles, Techniques and Strategies, redaktore darbam The Handbook of Corporate Communication and Public Relations. Olivera bijusi galvenā redaktore izdevumam Corporate Communication International Journal, kas ir nozares vadošais akadēmiskais izpētes žurnāls Eiropā.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
215x150mm, mīkstie vāki, 231 lpp.
ISBN: 978-9984-826-38-7
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJA”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *