0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA
Izpārdošana!

SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA

5.00

Autors: Anne Gregorija

Stratēģija un taktika

Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, atvērt svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu nospraušana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats.

 



PAR GRĀMATU:
Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests piedāvā Lielbritānijas izdevniecības Kogan Page un CIPR (Chartered Institute of Public Relations) izveidoto grāmatu sēriju, kas ir īpaši izstrādāta, ņemot vērā arvien pieaugošo cilvēku skaitu, kuri vēlas apgūt sabiedrisko attiecību speciālista profesiju, un viņu prasības, kā arī apzinoties jau esošo PR profesionāļu lielo pulku. Izmantojot praktisku, uz rīcību orientētu pieeju, šīs sērijas grāmatas koncentrējas uz sabiedrisko attiecību praktiskas izmantošanas un vadīšanas ikdienas jautājumiem, nevis uz to akadēmisko vēsturi. Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, aptverot svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu uzstādīšana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats.
Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, atvērt svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu nospraušana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats.

GRĀMATAS SATURS:
1. Plānot un vadīt – tas var būt aizraujoši!
Plānot un vadīt spēj ikviens
Plānošana sabiedriskajās attiecībās
Sabiedrisko attiecību nozīme biznesā
Sabiedrisko attiecību speciālista nozīme uzņēmumā
Darba organizēšana
Kurš ar ko nodarbojas sabiedriskajās attiecībās?
2. Sabiedriskās attiecības kontekstā
Konteksts ir vitāli svarīgs
Sabiedrība
Iedalījums sektoros
Uzņēmuma attīstība – biznesa stadija
Uzņēmuma raksturojums
Problēmas
Sabiedriskā doma
Ierobežots laiks
Resursi
3. Plānošanas procesa sākums
Kontroles iegūšana
Kādēļ plānošana ir tik būtiska?
Sabiedrisko attiecību politika
Plānošanas pamatjautājumi
Desmit plānošanas stadijas
4. Analīze
Pirmais plānošanas solis
PEST analīze
Prasme saskatīt problēmas
SWOT analīze
Kas veido ieinteresētās puses?
Kam jānodarbojas ar pētniecības jautājumiem?
Pētīšanas metodes
Investīcijas pētniecības darbā atmaksājas – divi piemēri no dzīves
5. Mērķu nospraušana
Zināt, uz kurieni ejat
Attieksmei ir liela nozīme
Komunikācijas ķēde
Komunikācija internetā
Kā saņēmēji izmanto informāciju
Reālu mērķu nospraušana
Astoņi zelta likumi mērķa nospraušanai
Ar mērķiem saistītie ierobežojumi
Stratēģiskie un taktiskie mērķi
6. Sabiedrības un vēstījumu pārzināšana
Ar ko runāt un ko teikt?
Kas ir sabiedriskā doma?
Sabiedrības tipi
Un kā ar medijiem?
Norādījumi mērķa sabiedrības sasniegšanai
Kā izvēlēties sabiedrību?
Kas jāsaka vēstījumā?
Vēstījuma veidošana
Kā prezentēt vēstījumu?
7. Stratēģija un taktika
Saprast stratēģiju pareizi
Kas ir stratēģija?
No stratēģijas pie taktikas
Kādu taktiku izmantot?
Dažādām kampaņām ir nepieciešamas dažādas taktikas
Ilgtspējīgas ilgtermiņa programmas
Lielais «ja nu?» – ārkārtas darbību plānošana
8. Laika ierobežojumi un resursi
Laika ierobežojumi
Kritiskā ceļa analīze
Ilgtermiņa plāni
Resursi
9. Apzināties, ko esat sasnieguši – vērtējums un pārskats
Panākumu novērtēšana
Vērtēšanas priekšrocības
Kādēļ sabiedrisko attiecību praktizētāji tomēr nevērtē
Vērtēšanas principi
Vērtēšanas modelis un daži citi vērtējumi
Mediju analīze
Atkārtota situācijas izskatīšana
Palīgā, stratēģija nedarbojas!
Ārējie un iekšējie at
kārtotas izskatīšanas virzītājspēki
Un visbeidzot!

PAR AUTORU:
Anne Gregorija ir ievērojama Lielbritānijas sabiedrisko attiecību akadēmiķe. Viņa ir Līdsas universitātes Biznesa skolas sabiedrisko attiecību pētījumu centra direktore. Pirms Anne kļuva par akadēmiķi, viņa divpadsmit gadus pavadīja, praktizējot sabiedriskās attiecības. Šajā laikā viņa guva pieredzi vadošos amatos, strādājot gan kā štata darbinieks uzņēmumā, gan konsultāciju dienestā. Anne joprojām nodarbojas ar konsultatīvo pakalpojumu sniegšanu un ir pieaicinātā direktore Nacionālās veselības aizsardzības dienestam pakļautajā Dienvidrietumu Jorkšīras garīgās veselības centrā. Viņas pienākumos ietilpst finanšu un komunikāciju jautājumi. Anne ir arī konsultējošā redaktore sabiedrisko attiecību jautājumos šajā PR sērijā. 2004. gadā viņa bija Licencētā sabiedrisko attiecību institūta prezidente.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 215x150mm, mīkstos vākos, 199 lpp.
ISBN: 978-9984-9914-1-2
Izdošanas gads: 2007
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA”