0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS REPUTĀCIJAS VADĪBAS STRATĒĢIJAS
Izpārdošana!

REPUTĀCIJAS VADĪBAS STRATĒĢIJAS

5.00

Autors: Endrjū Grifins

Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana

Reputācijas vadības stratēģijas paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Šī grāmata nav akadēmisks izdevums, lai gan tajā ir atsauces arī uz citu autoru darbiem, domām un uzskatiem. Tajā ir doti vairāki piemēri, tomēr tā nav situāciju piemēru konspekts, kas atklāj to, cik būtiska ir uzņēmuma reputācija. Tā nav arī «ko darīt» rokasgrāmata, lai gan katras nodaļas beigās tiek sniegti praktiski padomi un ieteikumi. Tā drīzāk ir pārdomu rezultāts, «signāls pārmaiņām», kas radies, apkopojot autora darba pieredzi.
Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā.

 

 

GRĀMATAS SATURS:
Pateicības
Ievads
1. nodaļa. Reputācijas vadība šodien
Reputācijas terminoloģija
Reputācijas novērtējums
Vienotā domāšana
Reputācijas riska vadības aspekti
Reputācijas vadība: dažu uzņēmumu kariķējums
Kopsavilkums
2. nodaļa. Uzņēmumi uz ugunslīnijas
Pasaule ir brīvāka un mazāka
Tā ir baiļu pasaule
Tā ir informācijas pasaule
Indivīdi ir daudz spēcīgāki un ietekmīgāki
Nevalstiskās organizācijas ir spēcīgākas un ietekmīgākas
Valsts pārvalde joprojām ir spēcīga, kamēr korporatīvā ietekme samazinās
Rītdienas pasaule
Kopsavilkums
3. nodaļa. Atgūstot reputācijas iniciatīvu
Mainīt korporatīvo viedokli
Noteikt reputācijas prioritāti biznesā
Pārskatīt ieinteresēto pušu jeb korporatīvo partneru sarakstu
Kopsavilkums
4. nodaļa. Krīzes vadība – līderība zināmā sistēmā
Krīzes vadība – viegli tikai teorijā
Krīzes vadība ir vērsta uz saturu, nevis rīcības ātrumu
Jūs neesat viens
Sagatavojiet gan savus cilvēkus, gan procesus
Prakse dara perfektu
Līderība ir izšķirīgs faktors
Krīzes vadība – pārmaiņu aktivitāšu plāns
5. nodaļa. Situāciju vadība, nosakot notikumu gaitu
Situāciju vadība – sarežģīti teorijā
Situāciju prioritāšu un kategoriju noteikšana
Situāciju vadība ir tikpat nozīmīga, cik krīzes vadība, tomēr tajā nepieciešamas atšķirīgas prasmes un līdzekļi
Vietēja mēroga situācijas mūsdienu pasaulē var radīt starptautisku rezonansi
Situāciju vadība ir notikumu kontrole
Starptautiska mēroga situācijās ir nepieciešams piemērot (tām neraksturīgo) ilgtermiņa domāšanas veidu
6. nodaļa. Korporatīvā sociālā atbildība – jūsu iniciatīva jūsu ziņā
Kas ir korporatīvā sociālā atbildība?
Korporatīvā sociālā atbildība ir saistīta ar uzņēmējdarbību, tomēr nav uzņēmējdarbība to nekontrolē
Korporatīvā sociālā atbildība neaizsargā uzņēmumu no reputācijas riska
Korporatīvās sociālās atbildības pārskati ir lieks laika un koku patēriņš
Korporatīvās pilsonības koncepcija ir noderīgāka nekā korporatīvās sociālās atbildības koncepcija
Rīcība ir vissvarīgākā
7. nodaļa. Pavērsiens – korporācijas vizītē pie psihologa
Psihologa vizītes piezīmes
Sekot pārmaiņām vai īstenot tās?
Galvenās pārmaiņas reputācijas vadībā
Ieteicamā lasāmviela un cita pieejamā informācija

PAR AUTORU
Endrjū Grifins (Andrew Griffin)
ir korporatīvās reputācijas speciālists. Viņš ir vairāku pasaulē vadošu uzņēmumu un zīmolu konsultants par situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšanu. Endrjū Grifins ir starptautiskās reputācijas risku vadības konsultāciju firmas Regester Larkin direktors. Viņš sniedz padomus uzņēmumu vadītājiem, ja notikuši negaidīti incidenti, kā arī konsultē par ilgtermiņa reputācijas riskiem. Grāmatas autors regulāri publiski uzstājas, raksta un sniedz komentārus par šīs svarīgās jomas jautājumiem.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 215x150mm, mīkstie vāki, 220. lpp.
ISBN 978-9984-826-20-2
Izdošanas gads: 2008
Izdevējs: Izdevniecība “Lietišķās informācijas dienests”

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “REPUTĀCIJAS VADĪBAS STRATĒĢIJAS”