Izpārdošana!

PĀRDOŠANA

Autors: Autoru kolektīvs

Harvard Business Review on

Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos iesaistītas daudzas puses, jums ir labi jāpārvalda pareizās darījumu slēgšanas tehnikas. Šajā izdevumā jūs uzzināsiet, kā pilnveidot pārdošanas speciālistus, lai pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu, kādam jābūt labam pārdevējam, kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem, kādēļ piedāvājums ir tikpat svarīgs, cik tā paudējs un saņēmējs.

11.16 5.58 ar PVN

Kategorija:

 

 

PAR GRĀMATU:
Neatkarīgi no jūsu biznesa uzņēmumam jāveic pārdošana, lai izdzīvotu. Vai nu darījumi ir ar masu patēriņa tirgus klientiem, individuāliem pircējiem, vai arī tie ir daudzu iesaistīto pušu darījumi, jums ir labi jāpārvalda darījumu noslēgšanas pareizās tehnikas. Šajā izdevumā jūs uzzināsiet:
– kā apmācīt pārdošanas speciālistus, lai viņi pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu;
– divas īpašības, kas nepieciešamas labam pārdevējam;
– kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem;
– kāpēc vienlīdz svarīgs ir gan pats piedāvājums, gan tā paudējs un saņēmējs.

GRĀMATAS SATURS:
Jauna zinātne par pārdošanas speciālistu produktivitāti
DIĀNA LEDINGEMA, MARKS KOVACS UN HEIDIJA LOKA SAIMONA

Kā pasniegt lielisku ideju
KIMBERLIJA ELSBAHA

Kā kļūt par labu pārdevēju
DEIVIDS MEIJERS UN HERBERTS GRĪNBERGS

Zema spiediena pārdošana
EDVARDS BĒRSKS

Lielākā darījuma īstenošana
BENSONS ŠAPIRO UN RONALDS POZNERS

Lielie darījumi
Kurš patiesībā veic pirkumu?
TOMASS BONOMA

Cilvēciskojiet savu pārdošanas stratēģiju
HĀRVEJS MAKEJS

Vadiet klientus, ne tikai pārdošanas speciālistus
BENSONS ŠAPIRO



PAR AUTORIEM:

  • EDVARDS BĒRSKS (EDWARD C. BURSK) no 1947. līdz 1971. gadam bija Harvard Business Review redaktors.
  • TOMASS BONOMA (THOMAS V. BONOMA) bija Hārvarda Biznesa skolas mārketinga profesors Bostonā, kā arī Renaissance Cosmetics dibinātājs Stemfordā, Konektikutā. Viņš ir vairāku grāmatu un Harvard Business Review rakstu autors.
  • KIMBERLIJA ELSBAHA (KIMBERLY D. ELSBACH) ir Kalifornijas universitātes vadības profesore Deivisā.
  • HERBERTS GRĪNBERGS (HERBERT M. GREENBERG) bija Prinstonā, Ņūdžersijā, bāzētās cilvēku resursu konsultāciju firmas Caliper Management prezidents un izpilddirektors.
  • MARKS KOVACS (MARK KOVAC) ir uzņēmuma Bain & Company partneris Dalasā.
  • DIĀNA LEDINGEMA (DIANE LEDINGHAM) ir uzņēmuma Bain & Company partnere Bostonā.
  • HĀRVEJS MAKEJS (HARVEY B. MACKAY) ir Mineapolisas uzņēmuma Mackay Envelope Corporation valdes priekšsēdētājs, izpilddirektors un vienīgais īpašnieks.
  • DEIVIDS MEIJERS (DAVID MAYER) bija Marketing Survey un Research Corporation galvenais vadītājs Ņujorkā.
  • RONALDS POZNERS (RONALD S. POSNER) ir PS Capital valdes priekšsēdētājs. Tā ir firma, kas piedāvā padomus stratēģijas un finanšu jautājumos. Viņš dzīvo Tiburonā, Kalifornijā.
  • HEIDIJA LOKA SAIMONA (HEIDI LOCKE SIMON) ir uzņēmuma Bain & Company partnere Sanfrancisko.
  • BENSONS ŠAPIRO (BENSON P. SHAPIRO) ir Malkolma Makneira (Malcolm P. McNair) stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā, mārketinga goda profesors. Viņš ir vairāku grāmatu un Harvard Business Review rakstu autors.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
140mm x 210mm, mīkstie vāki, 166 lpp.
ISBN: 9789984826844
Izdošanas gads: 2010
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “PĀRDOŠANA”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *