Izpārdošana!

PANĀKUMU ZĪMES

Autors: Stīvens Marks Veiss

Biznesa astroloģijas ievērijamais spēks

Arvien vairāk cilvēku atklāj, ka astroloģija var sniegt vērtīgu ieskatu, lai noteiktu piemērotu laiku jauna produkta ieviešanai, mārketinga kampaņas izstrādāšanai, komandas komplektēšanai, patēriņa pieprasījuma tendenču noteikšanai, vai pat var palīdzēt saprast, ko jūsu priekšnieks no jums patiesībā vēlas.

17.79 8.89 ar PVN

Kategorijas: ,

 

 

PAR GRĀMATU:
Panākumu zīmes nelīdzinās nevienai citai grāmatai, ko jūs kādreiz esat lasījis vai lasīsiet. Tā ir pirmā grāmata, kurā nopietni apskatīts, kā astroloģijas principus un praksi var lietot biznesā. Sniedzoties tālu aiz apnicīgām klišejām un ļaujot patiesi izprast cilvēkus, kuri dzimuši katrā no divpadsmit Rietumu zodiaka zīmēm (ieskaitot izsmeļošu katras zīmes stipro pušu, vājību, taktikas, komunikācijas stila, atalgojuma ievirzes analīzi), Panākumu zīmes jums sniedz svarīgu informāciju, lai veiksmīgāk sadarbotos ar savu priekšnieku, kolēģiem, konkurentiem, darbiniekiem u.c.
Grāmatā ietverti arī daudzi pārsteidzoši piemēri – nozīmīgi biznesa notikumi ar astroloģiskā laika noteikšanu, kā arī personību profili un plaši pazīstami biznesa līderi, kas atbilst katrai no divpadsmit Saules zīmēm.

GRĀMATAS SATURAS:
Priekšvārds
Pateicība
Prologs
Pirmā daļa. Vispārīgais astroloģijas lietojums biznesā
1
Ievads: iespēju pasaule
2 Piemērota laika noteikšana: rīcībai labvēlīgi brīži
3 Tendenču prognozēšana: tirgus vietas atskaņas
4 Komandas veidošana: iepazīsti kolēģus, konkurentus, klientus un sevi
Otrā daļa. Saules zīmes
5
Līderība un Saules zīmju astroloģija
6 Auns: spēka vērtība
7 Vērsis: nelokāmības vērtība
8 Dvīņi: elastīguma vērtība
9 Vēzis: pamatu vērtība
10 Lauva: greznuma vērtība
11 Jaunava: izsmalcinātības vērtība
12 Svari: godīguma vērtība
13 Skorpions: gara spēka vērtība
14 Strēlnieks: tālredzības vērtība
15 Mežāzis: struktūras vērtība
16 Ūdensvīrs: draudzības vērtība
17 Zivis: valdzinājuma vērtība
Trešā daļa. Bizness aiz Saules zīmēm
18
Zvaigžņu valoda
19 Pārdošana ar zvaigznēm: astroloģija un mārketings
20 Nobeigums: astroloģijas nākotne lūkojas augšup
Pielikums: ievērojami biznesa notikumi ar astroloģisku laika noteikšanu

PAR AUTORU:
Stīvens Marks Veiss (Steven Mark Weiss) ir apbalvots biznesa žurnālists, redaktors, orators un konsultants, kurš pēdējos četrdesmit gadus dziļo izpratni par astroloģiju izmantojis savā maldinoši ikdienišķajā dzīvē un karjerā. Viņš ir darba Signs of Taste autors un grāmatas The Consistent Consumer: Predicting Future Behaviour Through Lasting Values līdzautors. Dzīvo Skotsdeilā, Arizonā.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
215x150mm, mīkstie vāki, 252 lpp.
ISBN: 978-9984-826-39-4
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “PANĀKUMU ZĪMES”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *