Izpārdošana!

MĀKSLA PELNĪT

Autors: Adrians Slivockis

Biznesa romāns

Šis biznesa romāns ir saistošs vēstījums par spēcīgiem uzņēmumiem, ko caurvij vērtīgi, ikdienā izmantojami biznesa padomi. Atbildes uz jautājumiem, kas ļauj uzņēmumiem izdzīvot un uzplaukt jebkādos ekonomiskajos apstākļos, kā labi nopelnīt, kas nes veiksmi konkurentiem un kādas ir peļņas mākslas nianses, kādi ir pasaules mērogā veiksmi guvuši uzņēmumu sasniegumi un kādi ir konkrēti biznesa padomi, lasītājs uzzina, “klausoties” neparastā un enerģiskā skolotāja Deividu Zao un viņa jaunā protežē sarunā.

14.48 7.24 ar PVN

Kategorija:

 
PAR GRĀMATU:
Pagātnē kompānijas saviem darbiniekiem mācīja kvalitātes nozīmi. Mūsdienu nestabilajā ekonomikā uzņēmējiem jāuzsver peļņas nozīmīgums. Tagad, izmantojot veiksmīgākos globālā tirgus piemērus, labāk pārdoto grāmatu The Profit Zone un Profit Patterns līdzautors jūs pārcels augstākā biznesa mākslas līmenī. Katrā no divdesmit trim šīs koncentrētās, rosinošās grāmatas nodaļām tiek sniegts atšķirīgs, spēcīgs biznesa modelis… un izaicinošs dialogs starp neparastu skolotāju Deividu Zao un viņa jauno protežē. Tiek atklāti neredzamie, bet nozīmīgie vadošie principi, kas ļauj biznesiem izdzīvot un plaukt jebkādos ekonomiskajos apstākļos. Piedaloties katrā nodarbībā ar enerģisko, prasīgo skolotāju, arī jūs uzzināsit, kā jūsu kompānija un jūsu konkurenti gūst peļņu… kāda pieeja ir vispiemērotākā jūsu peļņas gūšanas stratēģijai… kādas noteiktas darbības nākamajās deviņdesmit dienās var veikt jūsu organizācija, lai uzlabotu savu peļņu…un vēl.

GRĀMATAS SATURS:
Autora piezīme
Prologs
1. Klientu risinājuma peļņa
2. Piramīdas peļņa
3. Daudzu elementu peļņa
4. Vadības pults peļņa
5. Laika peļņa
6. Supergrāvēja peļņa
7. Peļņas pavairošanas modelis
8. Uzņēmējdarbības peļņa
9. Speciālista peļņa
10. Uzstādītās bāzes peļņa
11. Faktiskā standartpeļņa
12. Zīmola peļņa
13. Firmas preču peļņa
14. Vietējās līderības peļņa
15. Darījumu mēroga peļņa
16. Vērtības ķēdes stāvokļa peļņa
17. Cikla peļņa
18. Pēcpārdošanas peļņa
19. Jaunā produkta peļņa
20. Relatīvās tirgus daļas peļņa
21. Pieredzes līknes peļņa
22. Lētu biznesa projektu peļņa
23. Digitālā peļņa
Literatūras saraksts

PAR AUTORU:
Adrians Slivockis (Adrian Slywotzky)
ir Mercer Management Consulting, Inc., globālas stratēģijas konsultantfirmas, kas koncentrējas uz izaugsmes stratēģiju izstrādi mainīgos tirgos, viceprezidents un direktoru valdes loceklis. Slivockis ir atbildīgs arī par firmas intelektuālā kapitāla attīstību. Kopš 1979. gada viņš ir konsultējis kompānijas daudzās nozarēs, ieskaitot informācijas pakalpojumus, finanšu pakalpojumus, patēriņa produktus, veselības aprūpi, farmāciju, datoru aparatūru un programmatūru, ķīmiju, elektronikas materiālus, tēraudu, pārraides un mazumtirdzniecību.
Slivockis ir strādājis kā iestādes vadītājs vairākās lielākajās korporācijās pie jautājumiem, kas saistīti ar jaunu biznesu izstrādi un jaunu jomu veidošanu kompānijas vērtības augšanai. Viņa uzmanība bijusi pievērsta stratēģiskas perspektīvas izstrādei par klientu un efektīvu jaunu biznesu projektu izstrādei. Lielākā daļa viņa darba ritējusi mārketinga, jaunu produktu izstrādes, jaunu biznesa projektu, pārdošanas stratēģijas, licencēšanas, ieguvumu un stratēģisko apvienību disciplīnās.
Slivockis ir grāmatas How Digital Is Your Business? (Crown Business/Random House, 2000. gada septembris) līdzautors. Viņš ir līdzautors arī labāk pārdotajām grāmatām Profit Patterns: 30 Ways to Anticipate and Profit from Strategic Forces Reshaping Your Business (Times Business/Random House, 1999. gada aprīlis) un The Profit Zone: How Strategic Business Design Will Lead You to Tomorrow’s Profits (Times Business/Random House, 1997. g.), ko žurnāls Business Week nosaucis par vienu no 10 1998. gada labākajām grāmatām. Turklāt Slivockis ir grāmatas Value Migration: How to Think Several Moves Ahead of the Competition (Harvard Business Press, 1996. g.) autors.
Kā biežs runātājs par biznesa stratēģijas mainīgo seju, Value Migration® un biznesa projektiem, viņš piedalījies Pasaules ekonomikas forumā Davosā un daudzās konferencēs. Viņš arī bijis vadošais orators Forbes iestāžu vadītāju forumā, Fortune iestāžu vadītāju konferencē, Fortune konsultantfirmu vadītāju konferencē un konferenču padomē.
Slivockis ir ieguvis grādus Hārvardas koledžā, Hārvardas Juridiskajā augstskolā un Hārvardas Biznesa augstskolā.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
210×140 mm, mīkstie vāki, 210 lpp.
ISBN: 978-9984-826-29-5
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “MĀKSLA PELNĪT”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *