0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS KĀ VEIDOT MĀRKETINGU
Izpārdošana!

KĀ VEIDOT MĀRKETINGU

5.00

Autors: Deivs Patens

Praktisks reklāmas, sabiedrisko attiecību, tiešā un tiešsaites mārketinga ceļvedis

Lieliem uzņēmumiem ir mārketinga nodaļas, kurās strādā augsti kvalificēti speciālisti, taču maziem uzņēmumiem nākas tikt galā pašu spēkiem ar tiem resursiem, kas tiem ir pieejami. Autors dalās ar savu ilgo pieredzi mārketinga veidošanā mazos uzņēmumos.
Grāmata sniedz praktiskus padomus, kā:
veikt tirgus izpēti,
noteikt cenu,
izveidot iedarbīgu reklāmu,
rakstīt pārdošanas vēstules,
izveidot savu mājas lapu un pārdot internetā,
izveidot izstādes stendu, un daudzus citus darbā noderīgus ieteikumus.

 



PAR GRĀMATU:
Lieliem uzņēmumiem ir mārketinga nodaļas, kurās strādā augsti kvalificēti speciālisti, taču maziem uzņēmumiem nākas tikt galā pašu spēkiem ar tiem resursiem, kas tiem ir pieejami. Autors dalās ar savu ilgo pieredzi mārketinga veidošanā mazos uzņēmumos.
Grāmata sniedz praktiskus padomus, kā:
veikt tirgus izpēti,
noteikt cenu,
izveidot iedarbīgu reklāmu,
rakstīt pārdošanas vēstules,
izveidot savu mājas lapu un pārdot internetā,
izveidot izstādes stendu, un daudzus citus darbā noderīgus ieteikumus.

GRĀMATAS SATURS:
Ievads
1. nodaļa.
Kas ir mārketings?
2. nodaļa. Tirgus pētījumi
3. nodaļa. Internets
4. nodaļa. Reklāma
5. nodaļa. Tiešās atbildes mārketings
6. nodaļa. Sabiedriskās attiecības
7. nodaļa. Pārdošana un pārdošanas veicināšana
8. nodaļa. Izstādes un skates
9. nodaļa. Eksporta uzsākšana
10. nodaļa. Jaunie produkti: inovācijas, patenti, licencēšana un noformējums

PAR AUTORU:
Deivs Patens (Dave Patten)
vada savu mārketinga konsultāciju aģentūru. Viņam ir vairāk nekā trīsdesmit gadu praktiska mārketinga un finanšu pieredze.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
215x150mm, mīkstie vāki, 262 lpp.
ISBN: 978-9984-826-45-5
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “KĀ VEIDOT MĀRKETINGU”