0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS KĀ SASNIEGT REZULTĀTUS
Izpārdošana!

KĀ SASNIEGT REZULTĀTUS

Original price was: €7.19.Current price is: €2.00.

Autors: Autoru kolektīvs

Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Izcilam rezultātam biznesā vajag gan labu stratēģiju, gan sekmīgu tās realizāciju, gan izpratni un zināšanas par pārmaiņu realizēšanu. Kā rīkoties, ja uzņēmums cietis zaudējumus? Vai vadītājam jāpieņem lēmumi, kas patīk visiem? Kad pārāk detalizēti biznesa plānu izklāsti, birokrātiska muldēšana un sarežģīti ekspertu padomi traucē īstenot ideju? Cik ātri vadītājam jāievieš pārmaiņas un kā jauno plānu īstenošanā izvairīties no nekārtībām?
Uz šiem jautājumiem atbild un par savu pieredzi biznesa mērķu sasniegšanā stāsta starptautiski atzīti biznesa līderi.

 

 

PAR GRĀMATU:
Izcilam rezultātam  biznesā vajag gan labu stratēģiju, gan sekmīgu tās realizāciju, gan izpratni un zināšanas par pārmaiņu realizēšanu.
Kā rīkoties, ja uzņēmums cietis zaudējumus? Vai vadītājam jāpieņem lēmumi, kas patīk visiem? Kad pārāk detalizēti biznesa plānu izklāsti, birokrātiska muldēšana un sarežģīti ekspertu padomi traucē īstenot ideju? Cik ātri vadītājam jāievieš pārmaiņas un kā jauno plānu īstenošanā izvairīties no nekārtībām?
Uz šiem jautājumiem atbild un par savu pieredzi biznesa mērķu sasniegšanā stāsta  starptautiski atzīti biznesa līderi.

GRĀMATAS SATURS:
1. Ivans Zeidenbergs
Stratēģija nekompensē sliktu izpildījumu
2. Džefrijs Fefers
Savienot zināšanas ar darīšanu
3. Rodžers Perijs
Nospraust skaidrus un sasniedzamus mērķus
4. Džons Stjuarts
Projektu vadīšana
5. Sers Džordžs Kokss
Kad uzņemies jaunu lomu, ievies pārmaiņas ātri
6. Kolins Dejs
Nepārspīlē ar sīkiem izklāstiem
7. Stjuarts Grifs
Nesarežģī un neanalizē
8. Sers Gerijs Robinsons
Tiecies pēc vienkāršības, un tu to panāksi
9. Laiems Makgijs
Izpildei tev nepieciešama skaidrība un iesaistīšanās
10. Roberts Herbolds
Standartizē prakses biznesa funkcijās
11. Sers Niks Šīls
Koncentrējies uz sava biznesa galvenajiem aspektiem
12. Dž. V. Mariots, juniors
Neaizmirsti detaļu svarīgumu
13. Rozabete Mosa Kantere
Tev nav nepieciešams amats, lai viss notiktu
14. Domeniks de Sole
Izpilde
Par autoriem
Pateicība

PAR AUTORIEM:
Kolins Dejs (Collin Day) ir tīrīšanas, veselības un ķermeņa kopšanas produktu uzņēmuma Reckitt Benckister plc. finanšu vadītājs un direktors. Deja kungs savu karjeru uzsāka 1973. gadā, strādājot par grāmatveža praktikantu Eastman Kodak Co. Pēc gada viņš pievienojās British Gas, kur piecus gadus nostrādāja par iekšējo auditoru, vadītāju un projektu grāmatvedi. 1980. gadā viņš pārgāja uz De La Rue Group, kur astoņus gadus ieņēma dažādus finanšu un grāmatvedības amatus uzņēmumā un tā meitasuzņēmumā Crosfield Electronics. Līdz sava termiņa beigām šajā uzņēmumā viņš jau bija pakāpies līdz Finanšu departamenta kontroliera amatam. 1988. gadā Dejs pievienojās ABB Group un strādāja par Finanšu departamenta direktoru ABB Kent, nepārtraukti virzoties uz augšu, līdz kļuva par ABB Instrumentation Ltd. finanšu direktoru. 1995. gadā viņš kļuva par Aegis Group, Plc. finanšu direktoru un šajā amatā nostrādāja līdz 2000. gadam. Pēc tam Deja kungs piecus gadus bija Finanšu departamenta vadītājs un direktors Reckitt Benckiser. Viņš strādājis arī par direktoru EasyJet un Bell Group, Plc. 2005. gadā viņš kļuva par WPP Group, Plc. direktoru.

Domeniks de Sole (Domenico De Sole) ir bijušais prezidents un izpilddirektors Gucci Group NV, kas ir daudzu zīmolu luksusa preču uzņēmums. 1970. gadā D. de Sole pārcēlās no Itālijas uz ASV, kur ieguva maģistra grādu Hārvarda universitātē un kļuva par partneri Vašingtonas advokātu firmā Patton, Boggs & Blow. 1984. gadā viņš sāka strādāt kompānijā Gucci par Gucci America izpilddirektoru. Ņujorkā de Sole palika līdz 1994. gadam, kad atgriezās Itālijā kā Gucci Group uzņēmuma darbību galvenais direktors. 1995. gadā viņš tika iecelts par izpilddirektoru un vadīja Gucci Group iekļaušanu Ņujorkas un Amsterdamas fondu biržu sarakstos. 1999. gadā de Sole veiksmīgi cīnījās ar naidīgu pārņemšanas piedāvājumu, nodrošinot Gucci neatkarību un pamatu kompānijas nepārtrauktai paplašināšanai, ieskaitot Yves Saint Laurent, Alexander McQueen un Stella McCartney pārņemšanu. 2004. gadā Domeniks de Sole aizgāja no Gucci. Tajā pašā gadā viņš sāka strādāt Gap Inc. valdē. Viņš ir arī Bausch & Lomb, Telecom Italia, Delta Air Lines direktors.

Džefrijs Fefers (Jeffrey Pfeffer) ir Thomas D. Dee II stipendiāts, organizāciju uzvedības profesors Stenforda universitātes Biznesa skolā. Profesors Fefers pasniedz Stenforda universitātē kopš 1979. gada. Viņš ir autors un līdzautors vienpadsmit grāmatām, tostarp The Human Equation: Building Profits by Putting People First; Managing with Power: Politics and Influence in Organizations; The Knowing-Doing Gap: How Smart Companies Turn Knowledge into Action un Hidden Value: How Great Companies Achieve Extraordinary Results with Ordinary People. Viņa jaunākās grāmatas Hard Facts, Dangerous Half-Truth, and Total Nonsense: Profiting from Evidence-Based Management līdzautors ir Roberts Satons. Profesors Fefers savu karjeru sāka Ilinoisas universitātes Biznesa skolā, pēc tam pasniedza Bērklija universitātē Kalifornijā. Viņš bijis vieslektors Hārvarda Biznesa skolā. Profesors Fefers strādājis Unicru, Inc. valdē (2006. gada augustā uzņēmumu pārpirka Kronos, Inc.). Patlaban viņš ir valdes loceklis Audible Magic un SonoSite, Inc. (SONO). Profesors Fefers konsultē daudzas kompānijas, asociācijas un augstskolas Amerikas Savienotajās Valstīs un piedāvā vadītāju apmācību. Viņš arī raksta ikmēneša apskatu The Human Factor par vadību biznesa žurnālam Business 2.0.

Stjuarts Grifs (Stuart Grief) ir Textron, Inc. stratēģijas un biznesa attīstības viceprezidents. Tas ir viens no pasaules lielākajiem un veiksmīgākajiem daudznozaru uzņēmumiem. Pirms uzsākt darbu Textron, Grifs strādāja The Boston Consulting Group, Inc. (BCG) par viceprezidentu un direktoru. Četrpadsmit darba gadu laikā viņš bija ASV Rūpniecisko produktu un automobiļu prakses vecākais loceklis un Korporatīvo finanšu un stratēģijas prakses līderis. Viņa pieredze biznesa attīstībā un tirgus stratēģijā veidojusies no darba ar klientiem tirgus segmentācijā, izaugsmes stratēģijās, biznesa pārveidē un integrēšanā. Piecus gadus viņš vadīja BCG darbā pieņemšanas nodaļu Bostonā. 2004. gada jūlijā Grifs sāka strādāt Textron. Būdams stratēģijas un biznesa attīstības viceprezidents, viņš cieši sadarbojas ar uzņēmuma augstākā līmeņa vadītājiem, lai radītu un ieviestu tādas biznesa vienību un uzņēmuma stratēģijas, kas veicina izaugsmi, peļņu un vairo vērtību akcionāriem. Piedevām Grifs ir Transformation Leadership Team uzņēmuma valdes loceklis un biedrs.

Roberts Herbolds (Robert Herbold) ir bijušais kompānijas Microsoft Corporation galvenais izpilddirektors un izpildviceprezidents un tagadējais konsultēšanas kompānijas Herbold Group, LLC ģenerāldirektors. Herbolds pievienojās Microsoft komandai 1994. gadā galvenā izpilddirektora un izpildviceprezidenta amatā. Nākamo sešarpus gadu laikā viņš bija atbildīgs par kompānijas finanšu, ražošanas un izplatīšanas, informācijas sistēmu, cilvēkresursu, korporatīvā mārketinga, tirgus pētījumu un sabiedrisko attiecību vadīšanu. Šajā laikā Microsoft piedzīvoja četrkārtēju ienākumu pieaugumu un septiņkārtēju peļņas palielināšanos. No 2001. gada pavasara līdz 2003. gada jūnijam R. Herbolds uz nepilnu slodzi strādāja par Microsoft izpildviceprezidentu, asistējot valdības, nozares un klientu apkalpošanā. Pirms pievienošanās Microsoft R. Herbolds divdesmit sešus gadus nostrādāja Procter & Gamble. Pēdējos piecus darba gadus kompānijā Procter & Gamble viņš bija vecākais viceprezidents reklāmas un informāciju pakalpojumu jautājumos, atbildēja par kompānijas reklāmas izvietojumu visā pasaulē un zīmola vadību, kā arī visiem ar mārketingu saistītajiem pakalpojumiem un informācijas sistēmu menedžmentu. R. Herbolds ir arī Agilent Technologies Inc., ICOS Corporation (Eli Lilly and Company meitasuzņēmums) un First Mutual Bank direktors. Viņš sarakstījis grāmatas The Fiefdom Syndrome. Prezidents Džordžs Bušs iecēla R. Herboldu par Prezidenta zinātnes un tehnoloģiju konsultatīvās padomes locekli. Pašlaik viņš vada padomes izglītības apakškomiteju.

Rozabete Mosa Kantere (Rosabeth Moss Kanter) ir Hārvarda Biznesa skolas biznesa administrēšanas profesore (Ernesta L. Arbakla valdē) un bestsellera autore, viņas stratēģiskais un praktiskais ieskats vadījis lielu un mazu organizāciju līderus vairāk nekā divdesmit piecus gadus. Viņa ir bijusi žurnāla Harvard Business Review redaktore (1989–1992) un konsultējusi gan lielus uzņēmumus, gan valdības par stratēģijas, inovāciju un līderības pārmaiņu jautājumiem pasaulē. R. M. Kantere ir 50 visietekmīgāko sieviešu sarakstā pasaulē (Londonas Times), kā arī desmit visietekmīgāko biznesa domātāju skaitā pasaulē (Accenture and Thinkers 50), viņa nodēvēta par vienu no deviņām «biznesa roka zvaigznēm» (American Way). Profesore Kantere ir autore un līdzautore septiņpadsmit grāmatām, kas tulkotas septiņpadsmit valodās. Viņas klasiskā grāmata Men and Women of the Corporation, kas ieguvusi dažādas balvas, sniedz ieskatu neskaitāmu personību un organizāciju korporatīvo karjeru faktoros, kuri veicina panākumu gūšanu; jaunais zīmētais video A Tale of «O»: On Being Different ir starp pasaulē visplašāk izmantotajiem; savukārt grāmata Work and Family in the United States ir politikas dienas kārtībā (2001. gadā centra koalīcija izveidoja Rozabetes Mosas Kanteres balvu par labākajiem pētījumiem šajā jomā). Viņas balvu ieguvusī grāmata When Giants Learn to Dance parāda, kā daudzi uzņēmumi pasaulē tiek galā ar jaunajiem konkurences noteikumiem globālās informācijas laikmeta pirmsākumos. Viņas jaunākā grāmata ir America the Principled: 6 Opportunities for Becoming a Can-Do Nation Once Again.

Sers Džordžs Kokss (Sir George Cox) ir bijušais Institute of Directors ģenerāldirektors. Pašreiz viņš ir Lielbritānijas Design Council valdes priekšsēdētājs. Sers Džordžs savu karjeru sāka kā aeronautikas inženieris un rūpnīcas menedžeris. 1977. gadā viņš izveidoja IT konsultāciju un izpētes uzņēmumu Butler Cox. Viņš to gan izveidoja, gan kotēja Londonas biržā, pirms pārraudzīja uzņēmuma pārdošanu Computer Sciences uzņēmumam 1991. gadā. Pēc tam sers Džordžs bija Unisys U.K. Additionally izpilddirektors, tad valdes priekšsēdētājs. Kā vecākajam neatkarīgajam direktoram līdz 2002. gadam viņam bija nozīmīga loma organizācijā London International Financial Futures and Options Exchange (LIFFE), pārraugot pārstrukturēšanu un pārmaiņas biržā. 1999. gadā viņš kļuva par Institute of Directors (IoD) ģenerāldirektoru. Tā ir organizācija, kas pārstāv privātu uzņēmumu direktorus Lielbritānijā. Savas vadības laikā viņš izveidoja septiņus jaunus birojus citās pilsētās, uzsāka IoD plānus attiecībā uz pārjūras vietni Parīzē un programmu Chartered Director, kas piedāvā akreditētu kompetenču novērtējumu valdes līmenī. Šo amatu sers Džordžs atstāja 2004. gadā, kad uzsāka darbu Design Council.  Sers Džordžs ir Lielbritānijas bankas Bradford & Bingley, Plc. direktors, Bombardier Aerospace nodaļas Shorts direktors un NYSE Euronext, Inc. pārraugošās padomes loceklis. Viņš ir arī Varvikas universitātes padomes loceklis un darbojas Varvikas Biznesa skolas konsultatīvajā padomē.

Laiems Makgijs (Liam McGee) ir Bank of America patērētāju un mazā biznesa pakalpojumu prezidents pasaulē. Makgijs uzsāka darbu Bank of America 1990. gadā un guva plašu pieredzi, sniedzot pakalpojumus patērētājiem un uzņēmumiem, kā arī atbildot par tehnoloģijām un uzņēmuma darbībām. Viņš vadīja Kalifornijas patērētāju banku un uzņēmuma tehnoloģijas un darbības, pirms 2001. gadā kļuva par Bank of America prezidentu Kalifornijā. Makgijs ir National Urban League aizbildņu padomes loceklis un The Arts & Science direktoru padomes loceklis Šarlotē, Ziemeļkarolīnā. Viņš darbojies arī Sandjego universitātes aizbildņu padomē, United Way of Greater Los Angeles un divus termiņus bijis direktors Sanfrancisko Federālo rezervju bankā.

Dž. V. Mariots, juniors (J. W. Marriott, Jr.) ir Marriott International valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors. Tas ir viens no pasaulē lielākajiem viesnīcu uzņēmumiem. Viņš ir vadītājs vairāk nekā piecdesmit gadus un attīstījis Marriott no ģimenes restorānu biznesa līdz globālai naktsmītņu kompānijai ar vairāk nekā diviem tūkstošiem astoņiem simtiem īpašumu sešdesmit astoņās valstīs un teritorijās. Vidusskolas un koledžas laikā Dž. V. Mariots strādāja Hot Shoppes restorānu ķēdē, kur viņš ieņēma virkni dažādu amatu. Pilna laika darbu Marriott uzņēmumā viņš uzsāka 1956. gadā un drīz vien pārņēma uzņēmuma pirmās viesnīcas vadību. Mariots kļuva par uzņēmuma galveno viceprezidentu, bet 1964. gadā par prezidentu. 1972. gadā viņš tika ievēlēts par izpilddirektoru, bet 1985. gadā – par valdes priekšsēdētāju. Mariots darbojas Sunrise Assisted Living un The National Urban League valdēs, viņš ir arī Naval Academy Endowment Trust un The National Geographic Society direktors. Viņš ir ASV Ceļošanas un tūrisma veicināšanas konsultatīvās padomes, Pasaules ceļošanas un tūrisma padomes, kā arī Nacionālās biznesa padomes loceklis. Dž. V. Mariots vada prezidenta eksporta padomi un Loras Bušas vārdā nosauktā Amerikas bibliotēku fonda līderības padomi.

Rodžers Perijs (Roger Parry) ir bijušais valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Clear Channel International. Tas ir pasaulē lielākais ārpusmāju mediju uzņēmums, kas darbojas radio, āra reklāmas un izklaides jomās. Perijs pirmos septiņus savas karjeras gadus bija reportieris un producents, strādāja BBC, komerctelevīzijās un radio, tad kļuva par konsultantu McKinsey & Company, kur strādāja ar klientiem mārketinga stratēģijas un pēcapvienošanas integrācijas jomās. Vēlāk Perijs kļuva par attīstības direktoru Aegis Group, Plc., kas ir mārketinga komunikāciju uzņēmums. Būdams šajā amatā, viņš tika iekļauts komandā, kas 1992. gadā veiksmīgi vadīja uzņēmuma pārstrukturizāciju un pārfinansēšanu.No 1995. līdz 1998. gadam viņš bija More Group, Inc. izpilddirektors. Kad to pārpirka Clear Channel, Perijs sešus gadus bija uzņēmuma izpilddirektors. 2004. gadā viņš kļuva par valdes priekšsēdētāju, bet 2005. gadā amatu atstāja.Pašreiz viņš ir laikrakstu izdevēja Johnston Press, Plc., kā arī Mobile Streams, Plc. un Media Square, Plc. valdes priekšsēdētājs. Perijs ir bijis arī žurnālu grupas Future, Plc. valdes priekšsēdētājs.

Sers Gerijs Robinsons (Sir Gerry Robinson) ir bijušais Allied Domecq valdes priekšsēdētājs. Tas ir starptautisks uzņēmums, kas strādā ar spirta un vīna uzņēmumiem, kā arī ātrās apkalpošanas restorāniem. Septiņpadsmit gadu vecumā pabeidzis koledžu, sers Gerijs Robinsons gribēja kļūt par priesteri. Tā vietā 1965. gadā viņš uzsāka darbu Matchbox Toys, kur nostrādāja deviņus gadus. Tad viņš pārgāja uz Lex Service Group. 1980. gadā Robinsons kļuva par Grand Metropolitan finanšu direktoru. Tas ir Coca-Cola bizness Lielbritānijā. 1982. gadā viņš jau bija šā uzņēmuma izpilddirektors, bet tad kļuva par Grand Met’s Contract Service nodaļas izpilddirektoru. 1987. gadā viņš vadīja privātā kapitāla fonda aiziešanu no Grand Metropolitan. 1991. gadā Robinsons kļuva par Granada izpilddirektoru, beigās pārraugot uzņēmuma pārņemšanu, ko 1996. gadā veica Forte Hotels. Viņam bija liela loma Granada Group un Compass Group apvienošanā 2000. gadā. 2001. gadā viņš aizgāja no Granada un gadu vēlāk kļuva par Allied Domecq valdes priekšsēdētāju. Viņš palika valdes priekšsēdētājs arī pēc tam, kad uzņēmumu pārņēma Pernod Ricard. Patlaban sers Gerijs Robinsons ir Lielbritānijas spēcīgākā automaģistrāļu darbību apkalpošanas uzņēmuma Moto Hospitality Ltd. valdes priekšsēdētājs.

Džons Stjuarts (John Stewart) 40 gadu bija direktors McKinsey & Company, kas specializējās tehnoloģisko uzņēmumu problēmu risināšanā. Tolaik viņš strādāja tādās tehniskās nozarēs kā kosmiskā aviācija, elektronika, farmācija. Viņš darbojies arī automobiļu būves, tērauda, ķimikāliju un papīra ražošanas nozarē. Džons Stjuarts koncentrējās uz šo industriju stratēģiju, kā arī nepieciešamo pārmaiņu ieviešanu. Tagad Dž. Stjuarts ir pensijā.

Sers Niks Šīls (Sir Nick Scheele) patlaban strādā par Varvikas universitātes rektoru. Šo amatu viņš pieņēma 2001. gada oktobrī. Trīsdesmit astoņus gadus sers Niks Šīls veltīja Ford Motor Company. Tikai 2005. gadā viņš aizgāja pensijā no šīs kompānijas prezidenta un valdes locekļa amata. Meksikā, kur vadīja ražošanas un mārketinga darbības.1992. gadā viņš atgriezās Lielbritānijā, kļuva par Jaguar Cars valdes priekšsēdētāja vietnieku, bet drīz vien ieņēma valdes priekšsēdētāja un izpilddirektora amatu. Septiņu gadu laikā Jaguar pārdošanas apjomi dubultojās, un uzņēmums atguva pasaules līdera tēlu attiecībā uz zīmolu, produkta kvalitāti un klientu apmierinātību. 2000. gada jūlijā Niks Šīls kļuva par Ford Europe prezidentu. Viņam ir lieli nopelni Ford Eiropas reģiona veiksmīgā pārveidošanā. 2001. gada oktobrī viņš tika iecelts par Ford Global prezidentu, izpilddirektoru un valdes locekli. Bruņinieka kārtā sers Niks tika iecelts 2001. gadā.

Ivans Zaidenbergs (Ivan Seidenberg) ir galvenais izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs vadošajā tīklu kompānijā Verizon.
I. Zeidenbergam bija īpaša loma Verizon izveidošanā, pārpērkot un apvienojot virkni uzņēmumu. Viņš ir bijis Verizon vadītājs kopš tās rašanās brīža – vispirms kā partnerģenerāldirektors 2000. gadā, kopš 2002. gada kā vienīgais ģenerāldirektors un kopš 2004. gada valdes priekšsēdētājs. Pirms Verizon dibināšanas I. Zeidenbergs bija Bell Atlantic un NYNEX priekšsēdētājs un ģenerāldirektors. Savu karjeru saziņas tehnoloģiju jomā pirms vairāk nekā četrdesmit gadiem viņš sāka kā kabeļu savienošanas asistents, veicot daudzus un dažādus inženiertehniskus uzdevumus. To vidū bija arī vairāki līdervadības pienākumi gan NYNEX, gan Bell Atlantic. 2007. gadā prezidents Džordžs Bušs iecēla I. Zeidenbergu par Nacionālās drošības telekomunikāciju konsultatīvās komitejas locekli. Šīs komitejas uzdevums ir sniegt padomus prezidentam par jautājumiem, kas saistīti ar komunikācijām un nacionālo drošību, gatavību ārkārtas situācijām un svarīgāko infrastruktūru aizsardzību.
I. Zeidenbergs bijis arī kompānijas Honeywell International, Inc., Televīzijas un radio muzeja, Ņujorkas Zinātnes galerijas, Peisas universitātes, Verizon fonda un Wyeth direktors.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
180mm x 110mm, mīkstie vāki, 104 lpp.
ISBN: 978-9984-826-64-6
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiskās informācijas dienests

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “KĀ SASNIEGT REZULTĀTUS”