0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA
Izpārdošana!

STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA

5.00

Autors: Autoru kolektīvs

Harvard Business Review on

Pārdošanas vadībā jūs investējat ievērojamas naudas summas un laiku. Ja jūsu uzņēmums ir līdzīgs visiem pārējiem, jums kļūst aizvien grūtāk nodrošināt pienācīgu atdevi no šiem ieguldījumiem. Grāmatā apkopotie kodolīgie raksti sniegs jums nepieciešamos padomus, kā maksimāli uzlabot pārdošanas komandas rezultātus un plānot nākotnes izaugsmi.

GRĀMATAS STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA SATURS:
Vai klientam vienmēr ir taisnība?
Erina Andersone un Vinsents Onjema
Pārtrauksim karu starp pārdošanas un mārketinga nodaļām
Filips Kotlers, Neils Rekems un Suja Krišnasvami
Saskaņojiet pārdošanas nodaļas struktūru ar jūsu uzņēmuma dzīves ciklu
Andris Zoltners, Prabhakants Sinha un Salija Lorimera
Saprast, ar kādiem izaicinājumiem būs jāsastopas jūsu pārdošanas menedžeriem
Barijs Trailers un Džims Dikijs
Labākie pārdošanas tīkli
Tuba Ust unere un Deivi ds Godē
Vadīt pārmaiņas, sākot ar pārdošanas funkciju
Intervija ar Fredu Hasanu
Tomas Stjuarts un Deivi ds Čempions
Pārdošanas mācību līkne
Marks Leslijs un Čārlzs Holovejs
Visatbildīgākais darbs
Mūsdienīga pārdošanas uzņēmuma vadīšana
Džeroms Koleti un Mērija Fisa


PAR GRĀMATAS STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA AUTORIEM:
Erina Andersone
(Erin Anderson) ir Džona H. Loudona asociētā profesore starptautiskajā INSEAD institūtā Fontenblo, Francijā, un INSEAD un Vortona skolas Filadelfijā sadarbības programmas Efektīva pārdošanas nodaļas vadīšana direktore.

Deivids Čempions (David Champion) ir žurnāla Harvard Business Review vecākais redaktors.

Džims Dikijs (Jim Dickie) ir CSO Insights partneris Sanfrancisko. Šī aģentūra pēta, kā uzņēmumi reklamē, pārdod un nodrošina pakalpojumus saviem klientiem.

Mērija Fisa (Mary S. Fiss) ir Colletti-Fiss partnere Skotseilā, Arizonā. Colletti-Fiss ir vadības konsultāciju firma, kas specializējusies pārdošanas efektivitātes jautājumos.

Deivids Godē (David Godes) ir asociētais profesors Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.

Freds Hasans (Fred hassan) ir Schering-Plough izpilddirektors.

Čārlzs Holovejs (Charles A. Holloway) ir Kleiner Pekins Caufield & Buers vadības zinātņu pasniedzējs un goda profesors Stenfordas Biznesa skolā Kalifornijā.

Džeroms Koleti (Jerome A. Colletti) ir Colletti-Fiss vadības partneris Skotseilā, Arizonā. Colletti-Fiss ir vadības konsultāciju firma, kas specializējusies pārdošanas efektivitātes jautājumos.

Filips Kotlers (Philip Kotler) ir starptautiskā mārketinga profesors Ziemeļrietumu universitātes Kelloga Vadības fakultātē Evanstonā, Ilinoisā.

Suja Krišnasvami (Suj Krishnaswamy) ir Stinsights dibinātāja un vadītāja. Stinsights ir Čikāgas biznesa stratēģiju un tirgus pētījumu firma, kas specializējusies pārdošanas un mārketinga mijiedarbības jautājumos.

Marks Leslijs (Mark Leslie) ir privātas investīciju kompānijas Leslie Ventures rīkotājdirektors, lektors Stenfordas Biznesa skolā un Stenfordas Inženierzinātņu skolā, Veritas Software dibinātājs, valdes priekšsēdētājs un bijušais izpilddirektors.

Sallija Lorimera (Sally E. Lorimer) ir mārketinga un pārdošanas konsultante Nortvillā, Mičiganā, un raksta par biznesa jautājumiem.

Vinsents Onjema (Vincent Onyemah) ir mārketinga docents Bostonas universitātes Vadības fakultātē.

Neils Rekems (Neil Rackhem) ir viesprofesors Portsmutas universitātē Anglijā.

Prabhakants Sinha (Prabhakant Sinha) ir ZS Associates valdes priekšsēdētājs.

Tomass Stjuarts (Thomas A. Stewart) ir žurnāla Harward Business Review redaktors un rīkotājdirektors.

Barijs Trailers (Barry Trailer) ir CSO Insights partneris Sanfrancisko. Šī aģentūra pēra, kā uzņēmumi reklamē, pārdod un nodrošina pakalpojumus saviem klientiem.

Tuba Ustunere (Tuba Üstüner) ir lektore CassBusiness School Londonā.

Andris Zoltners (Andris A. Zoltners) ir mārketinga pasniedzējs Ziemeļrietumu universitātē Kelloga fakultātē Evanstonā, Ilinoisā.


GRĀMATAS STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA DETAĻAS:
Formāts
: 210×140 mm, mīkstie vāki, 176 lpp.
ISBN: 978-9984-826-10-3
Izdošanas gads: 2008
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA”