Izpārdošana!

STRATĒĢIJAS ATJAUNOŠANA

Autors: Autoru kolektīvs

Harvard Business Review on

Mainīgajā biznesa vidē pat tiem līderiem, kuru stratēģijas vienmēr vainagojušās panākumiem, ik pa laikam nākas atzīt, ka agrāk veiksmīgās stratēģijas vairs nav tik efektīvas – tās noveco un neatbilst jaunajai situācijai. Kā vadītājam sekot līdzi visām nozares aktualitātēm? Kā izprast jaunos, strauji augošos tirgus un sava uzņēmuma iespējas tajos? Kādas prasības mainīgā biznesa vide izvirza līderim? Prestižās sērijas Harvard Business Review on izdevumā uz šiem jautājumiem atbild un savā pieredzē dalās veiksmīgu uzņēmumu vadītāji.

13.31 6.65 ar PVN

 

 

PAR GRĀMATU:
Mainīgajā biznesa vidē pat tiem līderiem, kuru stratēģijas vienmēr vainagojušās panākumiem, ik pa laikam nākas atzīt, ka agrāk veiksmīgās stratēģijas vairs nav tik efektīvas – tās noveco un neatbilst jaunajai situācijai. Kā vadītājam sekot līdzi visām nozares aktualitātēm? Kā izprast jaunos, strauji augošos tirgus un sava uzņēmuma iespējas tajos? Kādas prasības mainīgā biznesa vide izvirza līderim? Prestižās sērijas Harvard Business Review on izdevumā uz šiem jautājumiem atbild un savā pieredzē dalās veiksmīgu uzņēmumu vadītāji.

GRĀMATAS SATURS:
Izaugsme kā process
Intervija ar Džefriju Imeltu
Tomass Stjuarts
Organizācijas «jā»
Intervija ar Džefu Bezosu
Džūlija Kirbija un Tomas Stjuarts
Kā mainās nozare
Anita Makgehena
Meklējot savu nākamo galveno darbības veidu
Kris Zuks
Vadīt pārmaiņas, kad uzņēmuma darbība rit veiksmīgi
Intervija ar Semjuelu Palmizāno
Pols Hemps un Tomas Stjuarts
Kā vadītāju ikdienas lēmumi veido vai izjauc jūsu uzņēmuma stratēģiju
Džozefs Bouvers un Klārks Gilberts
Pārstājiet veidot plānus, sāciet pieņemt lēmumus
Maikls Menkins un Ričards Stīls
Sadarbības un pārmaiņu instrumenti
Kleitons Kristensens, Mets Marks un Hovards Stīvensons

PAR AUTORIEM:
Džefs Bezos (Jeff Bezos ) ir Amazon.com dibinātājs un izpilddirektors.

Džozefs Bouvers (Joseph L. Bower) ir uzņēmējdarbības administrācijas profesors un Donalda K. Deivida stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.Klārks Gilberts (Clark G. Gilbert ) ir administrators Brighemas Jaunatnes universitātē Reksburgā, Aidaho štatā, un bijušais Hārvarda Biznesa skolas profesors.

Pols Hemps (Paul Hemp) ir Harvard Business Review vecākais redaktors.

Džefrijs Imelts (Jeffrey R. Immelt ) ir General Electric valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors.

Džūlija Kirbija (Julia Kirbi) ir izdevuma Special Issues redaktore žurnālā Harvard Business Review.

Kleitons Kristensens (Clayton M. Christensen) ir uzņēmējdarbības administrācijas profesors un Roberta un Džeinas Ciziku stipendiāts Hārvarda Biznesa skolā Bostonā.

Anita Makgehena (Anita M. McGahan) ir zinātniece un profesore Evereta Lorda fakultātē Bostonas universitātes Vadības skolā un vecākā korespondētājlocekle Stratēģijas un konkurētspējas institūtā Hārvarda universitātē Kembridžā.

Mets Marks (Matt Marx) ir doktorantūras students Hārvarda Biznesa skolā.

Maikls Menkins (Michael C. Mankins) ir partneris globālās vadības konsultāciju firmas Bain & Company Sanfrancisko birojā.

Semjuels Palmizāno (Samuel J. Palmisano) ir IBM izpilddirektors.

Ričards Stīls (Richard Steele) ir partneris stratēģijas un vadības konsultāciju firmas Marakon Associates Ņujorkas birojā.

Hovards Stīvensons (Howard H. Stevenson) ir Serofima Roka uzņēmējdarbības administrācijas profesors Hārvarda Biznesa skolā Bostonā un direktora vietnieks Hārvarda universitātes Resursu un plānošanas fakultātē. Viņš ir arī izdevniecības Harvard Business School Publishing valdes priekšsēdētājs.

Tomas Stjuarts (Thomas A. Stewart ) ir redaktors un rīkotājdirektors žurnālā Harvard Business Review.

Kris Zuks (Chris Zook ) ir grāmatas Unstoppable: Finding Hidden Assets to Renew the Core and Fuel Profitable Growth autors, uzņēmumā Bain & Company viņš vada programmu Global Strategy Practice (Globālās stratēģijas prakse).

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 140mm x 210mm
ISBN: 978-9984-826-65-3
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “STRATĒĢIJAS ATJAUNOŠANA”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *