0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS KĀ KĻŪT PAR LĪDERI
Izpārdošana!

KĀ KĻŪT PAR LĪDERI

5.00

Autors: Autoru kolektīvs

Harvard Business Review on

Šajā grāmatā apkopoti jaunākie uzskati par līderību, īpašu uzmanību veltot veiksmīgiem līderības stāstiem. Autoru vidū ir atzīti un slaveni šīs jomas eksperti: Daniels Goulmens, Tomass Devenports, Roberts Džofijs, Gerets Džounss un citi. Kā kļūt par līderi ir grāmata, kas nepieciešama ikvienam vadītājam.

Šajā grāmatā apkopoti jaunākie uzskati par līderību, īpašu uzmanību veltot veiksmīgiem līderības stāstiem. Autoru vidū ir atzīti un slaveni šīs jomas eksperti: Daniels Goulmens, Tomass Devenports, Roberts Džofijs, Gerets Džounss un citi. Kā kļūt par līderi ir grāmata, kas nepieciešama ikvienam vadītājam.


GRĀMATAS SATURS:
Kā kļūt par līderi
Daniels Goulmens

Egocentriskie līderi
Viņu nenoliedzamās priekšrocības un neizbēgamie trūkumi

Maikls Makobijs
Līdervadība, kas noved pie rezultātiem
Daniels Goulmens

Kā pievērst sev kāroto uzmanību
Tomass Devenports un Džons Beks

Pēctecības dilemma
Dens Ciampa un Maikls Votkinss

Uzņēmuma J. Peterman Company izaugsme un sabrukšana
Džons Pītermans

Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi
Roberts Džofijs un Gerets Džounss
Līdervadība grūtos laikos
Intervija ar kādreizējo Novell ģenerāldirektoru Ēriku Šmitu

Bronvina Fraijere


PAR AUTORIEM:
DŽONS BEKS ir Palo Alto Accenture Stratēģisko pārmaiņu institūta (pētniecisks centrs, kas atrodas Kembridžā, Masačūsetsas štatā) asociētais partneris un pētniecības nodaļas direktors. Viņš ir arī vieslektors Kalifornijas universitātes Andersona Menedžmenta skolā Losandželosā un asistējošais profesors Rietumontario universitātes Aiveija skolā. Dž. Beks piedalījies avīzes The Asian Century izdošanā un publicējis vairāk nekā simt grāmatu, rakstu un biznesa pārskatu par e-komercijas, Āzijas biznesa, stratēģijas vadības, globalizācijas, līdervadības un organizāciju uzvedības jautājumiem.

DENS CIAMPA bijis padomdevējs ģenerāldirektoriem un citiem augstākā līmeņa līderiem, kas vēlējušies uzlabot vispārējo organizācijas sniegumu un izveidot ilgtspējīgu iekšējo kultūru. Laikā no 1984. līdz 1996. gadam viņš bija kompānijas Rath & Strong, Inc. priekšsēdētājs un ģenerāldirektors. Šo divdesmit gadu laikā Dens turpināja konsultēt lielākās ražošanas, patēriņa preču izplatīšanas, finanšu pakalpojumu sniegšanas un farmaceitiskās kompānijas, pievēršoties galvenokārt ar līdervadību saistītajiem jautājumiem. Viņš piedalījies pirmajā veiksmīgajā organizāciju attīstības integrēšanā un problēmu risināšanā visā ASV, ieviesis visaptverošo kvalitātes vadību, kā arī vadījis vairākas starpnozaru darba grupas, piemēram, Automation Forum. D. Ciampa ir septiņu organizāciju valdes loceklis, tostarp Delta Rubber Company, Union College, National Public Radio Foundation un American Health Foundation. Viņš ir trīs grāmatu un daudzu rakstu autors. Jaunākais D. Ciampas darbs ir grāmata Right from the Start, kas publicēta 1999. gadā.

TOMASS DEVENPORTS ir Accenture Stratēģisko pārmaiņu institūta direktors. Tāpat viņš ir Babsona koledžas godalgotais zinātnieks. T. Devenports ir sarakstījis deviņas grāmatas, tostarp The Attention Economy (kopā ar Džonu Beku), Mission Criti-cal, Working Knowledge (kopā ar Lorensu Prūsaku) un Process Innovation. Viņš ir autors vairāk nekā simt rakstiem par informācijas, zināšanu un tehnoloģiju lomu mūsdienu biznesā.

BRONVINA FRAIJERE ir vecākā Harvard Business Review redaktore.

ROBERTS DŽOFIJS ir Londonas Biznesa skolas profesors, kur vada nodarbības par organizāciju uzvedības jautājumiem, kā arī Vadības izglītības nodaļas prodekāns, Inovatīvās apmaiņas daļas direktors un Pilnvaroto padomes loceklis. Iepriekš Roberts Džofijs ieņēmis Paātrinātās attīstības programmas direktora amatu, kā arī bijis Organizāciju uzvedības grupas priekšsēdētājs. Profesors Džofijs vadījis nozīmīgus vadītāju attīstības projektus Eiropā, Ziemeļamerikā un Āzijā. Viņa darbs aptver vairākas nozares, kur galvenā uzmanība pievērsta līdervadībai, pārmaiņām un korporatīvajam sniegumam. Lielāko klientu vidū ir tādas kompānijas kā Heineken, Roche, Sonae, KPMG, Unilever un MLIM. Profesors sarakstījis deviņas grāmatas un vairāk nekā piecdesmit dažādus rakstus par uzņēmējdarbību, vadītāju karjeras izaugsmi, organizācijas struktūru un korporatīvo kultūru. To vidū ir tādi darbi kā Entrepreneur ship in Europe, Reluctant Managers, Corporate Realities un The Character of a Corpo-ration. Raksts Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi? ieguvis Makinzija balvu kā labākais 2000. gadā publicētais raksts. R. Džofijs ir Kreatīvā menedžmenta biedrības dibinātājs un partneris un konsultē lielākās starptautiskās kompānijas visā pasaulē, pievēršoties tādiem jautājumiem kā pārmaiņu vadība, komandas veidošana un organizācijas attīstība.

DANIELS GOULMENS ir divu ārkārtīgi populāru grāmatu Tava emocionālā inteliģence (Emotional Intelligence) un Working with Emotional Intelligence autors, kā arī drīzumā iznākošās grāmatas Leading with Emotional Intelligence līdzautors. Viņš ir diplomēts psihologs, kas daudzus gadus strādājis avīzē New York Times un skaidrojis lasītājiem smadzeņu darbības un cilvēka uzvedības fenomenus. Tāpat viņš kā vieslektors darbojas Hārvarda universitātē. Dr. D. Goulmens ir Ratgersas universitātes Organizācijās novērojamo emocionālās inteliģences pētījumu konsorcija līdzpriekšsēdētājs un Ilinoisas universitātes Sociālās un emocionālās mācīšanās pētnieciskās grupas dibinātājs Čikāgā. Kopā ar kompānijas HayGroup pārstāvjiem viņš visā pasaulē konsultē par vadības un organizāciju attīstības jautājumiem.

Laikā, kad pirmoreiz tika publicēts GERETA DŽOUNSA raksts, viņš bija Cilvēkresursu un starptautisko attiecību daļas direktors kompānijā British Broadcasting Corporation. Viņš bijis arī profesors Henlija Menedžmenta koledžā Oksfordšīrā, Anglijā, kur vadījis nodarbības par organizāciju attīstības jautājumiem.

MAIKLS MAKOBIJS ir antropologs un psihoanalītiķis. Viņš ir kompānijas Maccoby Group dibinātājs un prezidents, kā arī konsultants, kas specializējies vadības jautājumu risināšanā un strādā galvenokārt Vašingtonā, Kolumbijas apgabalā. M. Makobijs bijis programmu direktors Hārvarda universitātes Kenedija valdības skolā, kur bijis atbildīgs par Tehnoloģiju, valsts politikas un cilvēkresursu attīstības katedras darbu. Sarakstījis grāmatas The Leader: A New Face for American Management, The Gamesman: The New Corporate Leaders un Why Work? Motivating the New Workforce.

Laikā no 1987. līdz 1999. gadam DŽONS PĪTERMANS bijis uzņēmuma J. Peterman Company priekšsēdētājs un ģenerāldirektors.

MAIKLS VOTKINSS ir docents, kas lasa lekcijas biznesa administrēšanas jautājumos Hārvarda Biznesa skolā. Pirms tam profesors Votkins strādājis par valsts politikas pasniedzēju Hārvarda universitātes Kenedija valdības skolā, kur pasniedzis dialogu un pārliecināšanas mākslu, kā arī veicis pētījumus starptautiskās diplomātijas un organizāciju pārstrukturēšanas vadības nozarē. Viņa pašreizējo pētījumu temats ir korporatīvā diplomātija, un viņš izzina, kā augstākā līmeņa uzņēmumu vadītāji veido ārējās attiecības ar citiem biznesa līderiem, valdības ierēdņiem, direktoru valdi, akcionāriem, analītiķiem un medijiem. M. Votkinss ir grāmatu Right from the Start un Winning the Influence Game līdzautors, kā arī Taking Charge in Your New Leadership Role autors.


PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 210×140 mm, mīkstie vāki, 202 lpp.

ISBN: 978-9984-826-04-2
Izdošanas gads: 2008
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “KĀ KĻŪT PAR LĪDERI”