Izpārdošana!

ZĪMOLA FILOZOFIJA

Autors: Toms Brauns

Izcili filozofi par zīmoliem

Šājā oriģinālajā un izdomas bagātajā grāmatā par mūsdienu zīmola vadību Toms Brauns mums atklāj, ko izcili Rietumu pasaules domātāji varētu teikt par zīmolu, ja viņi dzīvotu šodien. Grāmatu bagātina mūsdienīgi piemēri, ieskats katra filozofa domāšanā un atziņās, kas ļauj mārketinga un zīmola speciālistiem gūt jaunus uztveres un domāšanas apvāršņus.

3.00 ar PVN

PAR GRĀMATU:

Šājā oriģinālajā un izdomas bagātajā grāmatā par mūsdienu zīmola vadību Toms Brauns mums atklāj, ko izcili Rietumu pasaules domātāji varētu teikt par zīmolu, ja viņi dzīvotu šodien. Grāmatu bagātina mūsdienīgi piemēri, ieskats katra filozofa domāšanā un atziņās, kas ļauj mārketinga un zīmola speciālistiem gūt jaunus uztveres un domāšanas apvāršņus.

GRĀMATAS SATURS:
DAĻA VISI GRIEĶI PIE MANIS
Heraklīts – un vieta, kur mēs sākam
Sokrāts – un jautāšanas māksla
Platons – un paraudzīties zem virspusīguma
Aristotelis – un struktūras svarīgums
DAĻA ES DOMĀJU, TĀPĒC ES VEIDOJU ZĪMOLU
Dekarts – un iemesla piemērošana
Spinoza un Leibnics – un sistemātiska pieeja
Loks – un empīriskās tradīcijas
Hjūms – un spiestspējas robežas
DAĻA DZIĻUMĀ
Ruso un izjūtu svarīgums
Kants – un līdzsvarota pieeja
Hēgelis – un procesa prioritāte
Nīče – un vērtību radīšana
DAĻA PĀRLIECĪBAS MEKLĒJUMOS
Vitgešteins – un zīmols kā rīks
Eksistenciālisms – un zīmols kā indivīds
Popers – un labāku modeļu meklējumos
Nākotne – un patiesā zīmola filozofijas loma.
Atziņas

PAR AUTORU:
Toms Brauns ir Unilever’s Foods business Ziemeļamerikā viceprezidents. Bijušais priesteris un zīmolu konsultants, kā arī grāmatu par Bendžaminu Disraeli un vairāku daiļdarbu autors.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 180x115mm, mīkstos vākos, 172 lpp
ISBN 978-9984-9914-9-8
Izdošanas gads: 2007
Izdevējs: Izdevniecba Lietišķās informācijas dienests

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “ZĪMOLA FILOZOFIJA”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *