0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA
Izpārdošana!

TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA

5.00

Autors: Elisone Viljamsa, Rodijs Malins

Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem

Ja jūsu darbība kaut nedaudz saistās ar tiešā mārketinga ārpakalpojumiem, šī grāmata domāta tieši Jums! Nav svarīgi, vai strādājat kādā uzņēmumā un vēlaties piesaistīt tiešā mārketinga ārpakalpojumu aģentūru vai arī strādājat šādā aģentūrā un vēlaties sniegt saviem klientiem labākos pakalpojumus, Tiešā mārketinga rokasgrāmata: viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem ir Jūsu veiksmes ceļvedis! Šī plašā tēma aplūko visus izmantotos mārketinga paņēmienus, tostarp pārdošanu, merčendaizingu, auditu, degustācijas un demonstrācijas, pieredzes mārketingu, pasākumus un ceļojošās prezentācijas, kā arī slēpto pircēju.
Grāmata izdota ar mērķi radīt lasītājiem pārliecību, pieņemot lēmumus par mārketinga plānā iekļautajām tiešā mārketinga ārpakalpojumu aktivitātēm, un parāda, kā īstenot šīs aktivitātes, lai iegūtu labāko rezultātu no mārketinga ārpakalpojumu sniedzēja. Tiešā mārketinga rokasgrāmata: viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem ir visplašākā, praktiskākā un vērtīgākā grāmata par šo tēmu.

PAR GRĀMATU:
Ja jūsu darbība kaut nedaudz saistās ar tiešā mārketinga ārpakalpojumiem, šī grāmata domāta tieši Jums! Nav svarīgi, vai strādājat kādā uzņēmumā un vēlaties piesaistīt tiešā mārketinga ārpakalpojumu aģentūru vai arī strādājat šādā aģentūrā un vēlaties sniegt saviem klientiem labākos pakalpojumus, Tiešā mārketinga rokasgrāmata: viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem ir Jūsu veiksmes ceļvedis! Šī plašā tēma aplūko visus izmantotos mārketinga paņēmienus, tostarp pārdošanu, merčendaizingu, auditu, degustācijas un demonstrācijas, pieredzes mārketingu, pasākumus un ceļojošās prezentācijas, kā arī slēpto pircēju.
Grāmata izdota ar mērķi radīt lasītājiem pārliecību, pieņemot lēmumus par mārketinga plānā iekļautajām tiešā mārketinga ārpakalpojumu aktivitātēm, un parāda, kā īstenot šīs aktivitātes, lai iegūtu labāko rezultātu no mārketinga ārpakalpojumu sniedzēja. Tiešā mārketinga rokasgrāmata: viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem ir visplašākā, praktiskākā un vērtīgākā grāmata par šo tēmu. Grāmata piedāvā iepazīties ar šādām tēmām:
– klientu vajadzības un lēmumu pieņemšana;
– tiešā mārketinga ārpakalpojumu mērķi;
– seši tiešā mārketinga ārpakalpojumu virzieni;
– tiešā mārketinga ārpakalpojumu efektivitāte un peļņa no kapitāla ieguldījuma;
– tiešā mārketinga ārpakalpojumu aģentūru izvēle;
– tiesiskie jautājumi;
– starptautiskie tiešā mārketinga ārpakalpojumi.


GRĀMATAS SATURS:
1. daļa: Principi
1.nodaļa. Sāciet ar klientu
2.nodaļa . Tiešā mārketinga ārpakalpojumu biznesa un mārketinga mērķi
3.nodaļa. Kas ir tiešā mārketinga ārpakalpojumi un ko tie var dot
4.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu pārdošanas virziens: profesionāli apmācītu pārdošanas darbinieku piesaistīšana ārpakalpojumos
5.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu merčendaizinga virziens
6.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu audita virziens
7.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu degustāciju un demonstrāciju virziens
8.nodaļa. Tiešā marketinga ārpakalpojumu pieredzes mārketinga, ceļojošo prezentāciju un pasākumu virziens
9.nodaļa. Tiešā marketinga ārpakalpojumu slēptā zvanītāja un pircēja virziens
10.nodaļa. Palīgvirzieni, 1.daļa: apmācība, personāla vadības sistēmas, formastērpi un aprīkojums tiešā mārketinga ārpakalpojumu sniegšanas vietā
11.nodaļa. Palīgvirzieni, 2.daļa: IT un datu vadība, kartogrāfijas programmatūra, uzglabāšana noliktavā un telemārketings
2. daļa. Praktiskais pielietojums
12.nodaļa. Kā un kad izmantot tiešā mārketinga ārpakalpojumus
13.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumi darbībā
14.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu sasniegumu mērīšana – PKI
15.nodaļa. Kā izvēlēties par partneri tiešā mārketinga ārpakalpojumu aģentūru: aģentūras nolīgšana
16.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu budžeta lietderīga izlietošana
17.nodaļa. Tiesiskie jautājumi, darbinieku atalgojums, veselības un drošības jautājumi
18.nodaļa. Tiešā mārketinga ārpakalpojumu darbība starptautiskajā arēnā
19.nodaļa. Personīgā kontakta tiešās pārdošanas organizēšana uzņēmumā


PAR AUTORU:
Elisone Viljamsa ir FDS Group of Companies priekšsēdētāja, kuru viņa nodibināja 1981.gadā, kā arī ir Tiešā Mārketinga Ārpakalpojumu Padomes priekšsēdētāja Tiešā Mārketinga Asociācijā. Šajā nozares organizācijas vadītājas amatā viņa strādā 11 gadus, bet iepriekš vadīja Tiešā Mārketinga Ārpakalpojumu Asociāciju. Elisone ir arī Tiešā Mārketinga Asociācijas valdē.
Rodijs Malins ir gan inženierzinātņu, gan arī mārketinga eksperts. Pēdējo divdesmit gadu laikā viņš ir strādājis par mārketinga un pārdošanas konsultantu. Viņa biznesa mērķis ir “likt cilvēkam taisīt naudu”. Viņš ir CIM centrālās Londonas filiāles viceprezidents, kā arī strādā Worshipful Company of Marketors. Viņā ir Mārketinga komisijas loceklis Lielbritānijā. Rodijs ir sarakstījis vai bijis līdzautors vairākām citām grāmatām, tostarp arī bestselleram Sales Promotion.


PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:215x150mm, mīkstie vāki, 304 lpp.
ISBN 978-9984-826-09-7
Izdošanas gads: 2008
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA”