0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals GRĀMATAS ĪSTENOT STRATĒĢIJU
Izpārdošana!

ĪSTENOT STRATĒĢIJU

2.00

Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autors: Autoru kolektīvs

Ja uzņēmumā stratēģija un mērķi ir vienkārši, visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Savukārt, ja komandai ik dienas jāpilda “neiespējamā misija” – aizej tur, nezin’ kur, atnes to, nezin’ ko, tad gaidītā peļņa izpaliek. Kā noteikt īstos mērķus un, tos īstenojot, neieslīgt pašapmierinātībā? Kāda loma stratēģijas izveidē ir ne tikai uzņēmuma vadībai un saskanīgam komandas darbam, bet arī klientiem un konkurentiem? Kāda stratēģija nesīs vislielāko peļņu? Daloties savā pieredzē, uz šiem jautājumiem grāmatu sērijās Lessons Learned  izdevumā atbild starptautiski atzīti biznesa līderi.

 

 

PAR GRĀMATU:
Ja uzņēmumā stratēģija un mērķi ir vienkārši, visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Savukārt, ja komandai ik dienas jāpilda “neiespējamā misija” – aizej tur, nezin’ kur, atnes to, nezin’ ko, tad gaidītā peļņa izpaliek.
Kā noteikt īstos mērķus un, tos īstenojot, neieslīgt pašapmierinātībā? Kāda loma stratēģijas izveidē ir ne tikai uzņēmuma vadībai un saskanīgam komandas darbam, bet arī klientiem un konkurentiem? Kāda stratēģija nesīs vislielāko peļņu?
Daloties savā pieredzē, uz šiem jautājumiem grāmatu sērijās Lessons Learned  izdevumā atbild starptautiski atzīti biznesa līderi.

GRĀMATAS SATURS:
1. Sandživs Ahuja
Skaidri paud savu stratēģiju
2. Džejs Kondžers
Stratēģijas stāstu nozīme
3. Rodžers Perijs
Nospraust skaidrus un sasniedzamus mērķus
4. Deivids Brendons
Ja nekļūs labāk, kļūs sliktāk
5. Filips Kotlers
Vēro konkurentus un izaicini savu stratēģiju
6. Kleitons Kristensens
Māci vadītājus, kā domāt, nevis ko domāt
7. Linda Gratona
Rast puķi starp nezālēm
8. Mērija Kantando
Tirgus nišas sašaurināšana var dot pozitīvus rezultātus tavam biznesam
9. Roberts Satons
Pārbaudīt, pirms ieviest
10. Džefrijs Fefers
Gūt peļņu no pierādījumos balstītas vadības
11. Stjuarts Grifs
Stratēģijas ieviešana daudzās biznesa vienībās
12. Domeniks de Sole
Cilvēku un stratēģijas saskaņa
13. Sers Džons Īgans
Apmierināt savus klientus
14. Džons Vaibrouss
Turies pie biznesa principiem
Par autoriem
Pateicība

PAR AUTORIEM:
Sandživs Ahuja (Sanjiv Ahuja) ir Orange valdes priekšsēdētājs Lielbritānijā. Tas ir viens no pasaulē spēcīgākajiem komunikāciju uzņēmumiem. Viņš ir arī Augere valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors. Augere ir jauns uzņēmums, un tā mērķis ir nodrošināt platjoslas pieeju visiem. Ahuja ieguva grādu elektroinženierijā Deli universitātē Indijā un maģistra grādu datorzinībās Kolumbijas universitātē Ņujorkā. Savu karjeru S. Ahuja sāka 1979. gadā IBM kā programmu inženieris un nostrādāja tur piecpadsmit gadu, šajā laikā ieņemot dažādus vadošus amatus, atbildīgākais no tiem – vadīt IBM ieiešanu telekomunikāciju programmatūru nozarē. Tad viņš kļuva par prezidentu Telcordia Technologies (pirms tam Bellcore), kas ir pasaulē lielākais operāciju atbalsta sistēmu un interneta programmatūru piegādātājs, konsultāciju un inženierpakalpojumu sniedzējs telekomunikāciju nozarei. Pēc tam Ahuja kļuva par tehnoloģiju kompānijas Kalifornijā Comstellar Technologies izpilddirektoru. 2003. gada aprīlī S. Ahuja pievienojās Orange uzņēmumam darbību direktora amatā un 2004. gada martā kļuva par tā izpilddirektoru. Viņš atkāpās no izpilddirektora amata 2007. gada aprīlī, lai iesaistītos citos biznesos. S. Ahuja turpina strādāt Orange Group par valdes priekšsēdētāju Lielbritānijā. S. Ahuja ir arī bijušais France Telecom’s Group vadības komitejas loceklis. 2006. gada maijā S. Ahuja kļuva par Cadbury Schweppes direktoru.

Deivids Brendons (David Brandon) ir Domino’s Pizza izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs. Uzņēmums ir pasaules līderis picu piegādē un darbojas AS V un starptautiskajos tirgos. Savu karjeru Brendons uzsāka Procter & Gamble, kur strādāja par pārdošanas vadītāju. 1979. gadā viņš pārgāja uz Valassis, Inc. – uzņēmumu, kas specializējās pārdošanas veicināšanas jomā. 1989. gadā viņš kļuva par uzņēmuma prezidentu un vadītāju un turpināja darbu līdz 1998. gadam, pēdējos divus gadus vienlaikus pildot arī valdes priekšsēdētāja amatu. 1999. gada martā Brendons pārgāja uz Domino’s Pizza, kur bija vadītājs un uzņēmuma valdes priekšsēdētājs. Brendons vienlaikus bija arī direktors vairākās kompānijās: kopš 2001. gada The TJX Companies, Inc., kopš 2003. gada Burger King Corporation un kopš 2004. gada Kaydon Corp. Bijušais Mičiganas universitātes futbola spēlētājs Brendons ir arī šīs augstskolas valdes loceklis.

Domeniks de Sole (Domenico De Sole) ir bijušais prezidents un izpilddirektors Gucci Group NV, kas ir daudzu zīmolu luksusa preču uzņēmums. 1970. gadā D. de Sole pārcēlās no Itālijas uz ASV, kur ieguva maģistra grādu Hārvarda universitātē un kļuva par partneri Vašingtonas advokātu firmā Patton, Boggs & Blow. 1984. gadā viņš sāka strādāt kompānijā Gucci par Gucci America izpilddirektoru. Ņujorkā de Sole palika līdz 1994. gadam, kad atgriezās Itālijā kā Gucci Group uzņēmuma darbību galvenais direktors. 1995. gadā viņš tika iecelts par izpilddirektoru un vadīja Gucci Group iekļaušanu Ņujorkas un Amsterdamas fondu biržu sarakstos. 1999. gadā de Sole veiksmīgi cīnījās ar naidīgu pārņemšanas piedāvājumu, nodrošinot Gucci neatkarību un pamatu kompānijas nepārtrauktai paplašināšanai, ieskaitot Yves Saint Laurent, Alexander McQueen un Stella McCartney pārņemšanu. 2004. gadā Domeniks de Sole aizgāja no Gucci. Tajā pašā gadā viņš sāka strādāt Gap Inc. valdē. Viņš ir arī Bausch & Lomb, Telecom Italia, Delta Air Lines direktors.

Džefrijs Fefers (Jeffrey Pfeffer) ir Thomas D. Dee II stipendiāts, organizāciju uzvedības profesors Stenforda universitātes Biznesa skolā. Profesors Fefers pasniedz Stenforda universitātē kopš 1979. gada. Viņš ir autors un līdzautors vienpadsmit grāmatām, tostarp The Human Equation: Building Profits by Putting People First, Managing with Power: Politics and Influence in Organizations, The Knowing-Doing Gap: How Smart Companies Turn Knowledge into Action un Hidden Value: How Great Companies Achieve Extraordinary Results with Ordinary People. Viņa jaunākās grāmatas Hard Facts, Dangerous Half-Truths, and Total Nonsense: Profiting from Evidence-Based Management līdzautors ir Roberts Satons. Profesors Fefers savu karjeru sāka Ilinoisas universitātes Biznesa skolā, pēc tam pasniedza Bērklija universitātē Kalifornijā. Viņš bijis vieslektors Hārvarda Biznesa skolā. Profesors Fefers strādājis Unicru, Inc. valdē (2006. gada augustā uzņēmumu pārpirka Kronos, Inc.). Patlaban viņš ir valdes loceklis Audible Magic un SonoSite, Inc. (SONO). Profesors Fefers konsultē daudzas kompānijas, asociācijas un augstskolas Amerikas Savienotajās Valstīs un piedāvā vadītāju apmācību. Viņš arī raksta ikmēneša apskatu The Human Factor par vadību biznesa žurnālam Business 2.0.

Linda Gratona (Lynda Gratton) patlaban strādā Londonas Biznesa skolā par vadības prakses profesori. Viņa vada programmu Cilvēku resursu stratēģija mainīgajās organizācijās. Būdama kvalificēta psiholoģe, Linda Gratona dažus gadus nostrādāja British Airways par darbinieku psiholoģi, pēc tam kļuva par PA Consulting Group sabiedrisko attiecību stratēģijas direktori. Profesore Gratona ir ražīga autore un no 1992. līdz 2002. gadam vadīja arī The Leading Edge Research Consortium. L. Gratona strādā Concours Group valdē un cilvēkresursu plānošanas sabiedrības žurnāla People & Strategy redakcijas valdē. Viņa vada darba grupas izpilddirektoriem, informācijas vadītājiem un cilvēkresursu vadītājiem Lielbritānijā un ASV, konsultē daudznacionālus uzņēmumus, piemēram, Shell, Unilever, Royal Bank of Scotland un Hewlett-Packard Development Company, Ltd. 2007. gadā Times iekļāva Gratonu pasaules 50 labāko biznesa pārzinātāju sarakstā.

Džons Vaibrouss (John Whybrow) ir Textron, Inc. stratēģijas un biznesa attīstības viceprezidents. Tas ir viens no pasaules lielākajiem un veiksmīgākajiem daudznozaru uzņēmumiem. Pirms uzsākt darbu Textron, Grifs strādāja The Boston Consulting Group, Inc. (BCG) par viceprezidentu un direktoru. Četrpadsmit darba gadu laikā viņš bija AS V Rūpniecisko produktu un automobiļu prakses vecākais loceklis un Korporatīvo finanšu un stratēģijas prakses līderis. Viņa pieredze biznesa attīstībā un tirgus stratēģijā veidojusies no darba ar klientiem tirgus segmentācijā, izaugsmes stratēģijās, biznesa pārveidē un integrēšanā. Piecus gadus viņš vadīja BCG darbā pieņemšanas nodaļu Bostonā. 2004. gada jūlijā Grifs sāka strādāt Textron. Būdams stratēģijas un biznesa attīstības viceprezidents, viņš cieši sadarbojas ar uzņēmuma augstākā līmeņa vadītājiem, lai radītu un ieviestu tādas biznesa vienību un uzņēmuma stratēģijas, kas veicina izaugsmi, peļņu un vairo vērtību akcionāriem. Piedevām Grifs ir Transformation Leadership Team uzņēmuma valdes loceklis un biedrs.

Rodžers Perijs (Roger Parry) ir bijušais BAA izpilddirektors. BAA ir pasaules spēcīgākā lidostu kompānija, kas atbild par ikdienas drošību, mazumtirdzniecību, stratēģiju, investīcijām un daudz ko citu. Pašreiz sers Džons Īgans strādā Koventrijas universitātē par rektoru. Šo amatu viņš ieņēma 2007. gada martā. No 1968. līdz 1990. gadam sers Džons izveidoja veiksmīgu karjeru auto nozarē, strādājot General Motors Corporation un British Leyland un 1980. gada maijā kļūstot par Jaguar valdes priekšsēdētāju un izpilddirektoru. British Leyland sers Džons sāka strādāt par valdes priekšsēdētāju Jaguar Cars, Ltd. Kad 1984. Gada augustā Jaguar privatizēja, viņš kļuva par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju un izpilddirektoru. Kad uzņēmumu pārņēma Ford Motor Company, sers Džons aizgāja no Jaguar un 1990. gada jūnijā kļuva par BAA direktoru padomes locekli. Tā paša gada septembrī viņš kļuva par izpilddirektoru un šo amatu ieņēma līdz pat 1999. gada oktobrim. Sers Džons bija arī Construction Task Force valdes priekšsēdētājs. Viņa ziņojuma izstrādi Rethinking Construction vadīja Džons Preskots (John Prescott), premjerministra vietnieks, un to publicēja 1998. gada jūlijā. Sers Džons bijis valdes priekšsēdētājs vairākos uzņēmumos: jūras pakalpojumu sniedzējkompānijā Inchcape Shipping Services, naftas un gāzes uzņēmumu finanšu konsultāciju firmā Harrison Lovegrove & Co. un Asite Solutions, Ltd., kura produktu portfelī ir sadarbības, tirdzniecības un novērtēšanas pakalpojumi. 2004. gada oktobrī viņš uzsāka darbu vides pakalpojumu grupā Severn Trent un 2005. gada janvārī kļuva par valdes priekšsēdētāju.

Mērija Kantando (Mary Cantando) nodibinājusi WomenBusinessOwner.com, nacionāla mēroga konsultāciju uzņēmumu, kas fokusējas uz palīdzības sniegšanu sievietēm uzņēmējām. Kantando ir vairāk nekā divpadsmit gadu pieredze uzņēmumu vadīšanā, un viņa vairākus gadus ir pētījusi sieviešu biznesu. Kantando ir atzīta nacionāla eksperte biznesos, ko vada sievietes. Kantando ir Women Presidents nacionālajā valdē un nacionālā sieviešu foruma Women’s Business Enterprise nacionālajā padomē. Viņu ir sertificējusi Women’s Business Enterprise nacionālā padome. Viņa arī strādā Women Entrepreneurs, Inc. par biznesa izaugsmes eksperti. Kantando sarakstījusi darbus The Woman’s Advantage: 20 Women Entrepreneurs Show You What It Takes to Grow Your Business un Nine Lives: Stories of Women Business Owners Landing on Their Feet.

Džejs Kondžers (Jay Conger) ir Claremont McKenna koledžas Henrija Kravisa līderības institūta vadošais pētniecības profesors. Profesors Kondžers ir plaši zināms kā viens no pasaules līderības ekspertiem. Viņš intensīvi darbojies līderības, direktoru padomju, organizāciju pārmaiņu attīstības pētīšanā un līderu un vadītāju apmācībā. Pirms savas akadēmiskās karjeras profesors Kondžers strādāja valdībā, kā arī augsto tehnoloģiju kompānijā par starptautiskā mārketinga vadītāju. Pēc akadēmiskās karjeras uzsākšanas viņš kļuva par pētnieku Dienvidkalifornijas universitātes Efektīvas organizācijas centrā. Pēcāk bija izpilddirektors Leadership Institute. 1999. gadā profesors Kondžers tika uzaicināts pievienoties Londonas Biznesa skolai un kļuva par organizāciju psiholoģijas profesoru. Tur viņš nostrādāja līdz 2005. gadam, kad pieņēma savu pašreizējo amatu Claremont McKlenna koledžā. Arī Hārvarda Biznesa skola lūdza viņa palīdzību organizāciju uzvedības kursa pārveidē attiecībā uz līderības jautājumiem. Piedevām profesors Kondžers tika iesaistīts vadītāju izglītošanā INSEAD, kas ir viena no pasaules lielākajām biznesa aspirantūrām. Viņš ir autors vai līdzautors vairāk nekā desmit grāmatām un simt izglītojošiem rakstiem. To vidū ir: Shared Leadership: Reframing the How’s and Why’s of Leading Others un Winning ‘Em Over: A New Model for Managing in the Age of Persuasion. Viņa jaunākā grāmata The Practice of Leadership: Developing the Next Generation of Leaders pēta, ko pasniedzēji uzskata par labākajiem līderības piemēriem dažādās nozarēs. Papildus akadēmiskajam darbam profesors Kondžers konsultē virkni privātu uzņēmumu un bezpeļņas organizāciju visā pasaulē.

Filips Kotlers (Philip Kotler) ir Ziemeļrietumu universitātes Kelloga Menedžmenta skolas S. C. Johnson & Son stipendiāts, starptautiskā mārketinga profesors. Profesors Kotlers ir vairāku grāmatu autors, tostarp Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control, kas ir visplašāk izmantotā mārketinga grāmata biznesa skolās pasaulē. Viņš ir publicējis vairāk nekā simt rakstu lielākajos žurnālos, vairāki no tiem ieguvuši apbalvojumus kā labākie raksti. Profesors Kotlers ir konsultējis tādus uzņēmumus kā IBM Corporation, General Electric Company, AT&T Corporation, Honeywell International, Inc., Bank of America Corporation, Merck & Co., Inc. un daudzus citus par mārketinga stratēģiju un plānošanu, mārketinga organizēšanu un starptautisko mārketingu. Viņš bijis Menedžmenta zinātņu institūta Mārketinga koledžas valdes priekšsēdētājs, Amerikas Mārketinga asociācijas direktors, Mārketinga zinātnes institūta aizbildnis, MAC Group direktors, Jankeloviča konsultatīvās padomes bijušais loceklis un Kopernika konsultatīvās padomes loceklis, ir Čikāgas Mākslas institūta skolas vadītāju padomes loceklis un Drakera fonda konsultatīvās padomes loceklis.

Kleitons Kristensens (Clayton Christensen) ir Hārvarda Biznesa skolas Roberta un Džeinas Ciziku stipendiāts un biznesa administrācijas profesors, pasniedz arī Tehnoloģiju un darbību vadības un Vispārējās vadības fakultātēs. Viņa pētījumi un lekcijas ir vērstas uz vadības inovācijām un jaunu, augošu tirgu radīšanu. Kopš 1992. gada viņš ir fakultātes biedrs. Profesors Kristensens izveidojis trīs veiksmīgus uzņēmumus. Pirmais – CPS Corporation – ir profesionāls materiālus ražojošs uzņēmums, ko Kristensens nodibināja 1984. gadā kopā ar vairākiem MIT profesoriem. Otrais – Innosight – ir konsultāciju un apmācību uzņēmums, kas fokusējas uz stratēģijām, inovācijām un izaugsmes problēmām. To 2000. Gadā Kristensens nodibināja kopā ar vairākiem saviem bijušajiem studentiem. Trešais uzņēmums Innosight Capital tika izveidots 2005. gadā. No 1979. Līdz 1984. gadam profesors Kristensens strādāja uzņēmumā The Boston Consulting Group, Inc. (BCG). 1982. gadā viņš tika uzaicināts uz Balto namu, kur strādāja par ASV transporta sekretāru Drū Lūisa (Drew Lewis) un Elizabetes Doulas (Elizabeth Dole) asistentu. Profesoram Kristensenam ir bakalaura grāds ekonomikā, ko viņš ar izcilību ieguva Braiema Janga universitātē (1975), un maģistra grāds mazāk attīstīto valstu lietišķajā ekonometrikā un ekonomikā, ko viņš ieguva Oksfordas universitātē (1977), kur bija Rodes stipendiāts. Viņš ar izcilību ieguvis maģistra grādu vadībzinībās Hārvarda Biznesa skolā 1979. gadā, beidzot to kā Džordža Beikera stipendiāts. Doktora grādu viņš ieguva Hārvarda Biznesa skolā 1992. gadā. Profesors Kristensens ir autors un līdzautors piecām grāmatām, un viņa darbi ir ieguvuši vairākas balvas.

Sers Džons Īgans (Sir John Egan) ir bijušais valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Clear Channel International, kurš ir pasaules lielākais ārpusmāju mediju uzņēmums, kas darbojas radio, āra reklāmas un izklaides jomās. Pirmos septiņus savas karjeras gadus Perijs bija reportieris un producents, strādāja BBC, komerctelevīzijās un radio. Tad kļuva par konsultantu McKinsey & Company, kur strādāja ar klientiem mārketinga stratēģijas un pēcapvienošanas integrācijas jomās. Vēlāk Perijs kļuva par attīstības direktoru Aegis Group, Plc., kas ir mārketinga komunikāciju uzņēmums. Būdams šajā amatā, viņš tika iekļauts komandā, kas 1992. gadā veiksmīgi vadīja uzņēmuma pārstrukturizāciju un pārfinansēšanu. No 1995. līdz 1998. gadam viņš bija More Group, Inc. izpilddirektors. Kad to pārpirka Clear Channel, Perijs sešus gadus bija uzņēmuma izpilddirektors. 2004. gadā viņš kļuva par valdes priekšsēdētāju, bet 2005. gadā amatu atstāja. 2007. gada jūlijā Perijs kļuva par mārketinga komunikāciju grupas Media Square, Plc. valdes priekšsēdētāju. Pašreiz viņš ir laikrakstu izdevēja Johnston Press, Plc. valdes priekšsēdētājs. Viņš ir arī bijušais žurnālu grupas Future, Plc. valdes priekšsēdētājs.

Roberts Satons (Robert Sutton) ir vadības zinību un inženierzinātņu profesors Stenforda universitātē. Tur viņš palīdz vadīt Darba, tehnoloģiju un organizāciju centru un ir Stenforda Tehnoloģisko risku programmas fakultātes loceklis. Bijušais Hāsa Biznesa skolas profesors strādā Stenfordā kopš 1983. gada, kad Mičiganas universitātē aizstāvēja doktora grādu. Pēdējo divdesmit gadu laikā viņš ir attīstījis teoriju, kā ilgtermiņa veikumu iespaido dažādas idejas, kas tiek īstenotas cita pēc citas. Profesors Satons ir produktīvs autors un sarakstījis šādus darbus: The KnowingDoing Gap, Weird Ideas that Work, Hard Facts, Dangerous HalfTruths un Total Nonsense: Profiting from EvidenceBased Management (pēdējiem diviem darbiem līdzautors ir Džefrijs Fefers). Profesors Satons Stenfordā pasniedz profesionālās apmācības programmu, kā arī konsultē globālus uzņēmumus, piemēram, Ernst & Young, The Gap, Hewlett-Packard, IBM, McDonald’s, PepsiCo, Procter & Gamble un Xerox. Viņš bijis Moderno studiju centra loceklis uzvedības zinātnēs (1986–1987, 1994–1995 un 2002–2003).

Stjuarts Grifs (Stuart Grief) pašreiz ir Wolseley valdes priekšsēdētājs. Šis uzņēmums ir apkures un sanitārtehnikas produktu izplatītājs profesionālajā tirgū. Džona Vaibrousa karjera sākās 1968. gadā English Electric Company. 1970. gadā viņš sāka strādāt Philips, 1987. gadā kļūstot par Philips Power Semiconductors and Microwave izpilddirektoru. 1993. gadā viņš tika iecelts par Philips Electronics UK valdes priekšsēdētāju. Pēcāk viņu paaugstināja par Philips Lighting Holding Nīderlandes izpilddirektoru. No 1998. gada maija līdz 2002. gada aprīlim viņš bija administratīvā viceprezidenta vietnieks Royal Philips Electronics, kur vadīja un valdē pārstāvēja kvalitātes un e-biznesa jomu. Džons Vaibrouss pievienojās Wolseley jau 1997. gadā, kad sāka strādāt par uzņēmuma direktoru, un tagad ir valdes priekšsēdētājs. Kopš 2003. Gada Vaibrousa kungs ir bijis arī elektropreču mazumtirdzniecības uzņēmuma Dixons (DSG International, Plc.) direktors.

PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts:
180mm x 110mm, mīkstie vāki, 104 lpp.
ISBN: 978-9984-826-62-2
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiskās informācijas dienests

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “ĪSTENOT STRATĒĢIJU”