Izpārdošana!

50 GRĀMATU KOMPLEKTS

Lieliska iespēja jūsu bibliotēkas papildināšanai!

Grandioza izpārdošana – 50 grāmatas par vienas grāmatas cenu!

Komplektā iekļautas grāmatas par mārketingu, sabiedriskajām attiecībām, inovācijām, uzņēmējdarbības veidošanu un vadīšanu, pieredzējušu un veiksmīgu uzņēmēju un vadītāju pieredzi, efektīvu personisko saziņu, veselību, kā arī biznesa romāni.

KOMPLEKTĀ IEKĻAUTAS ŠĀDAS GRĀMATAS:

Mainiet veidu, kā vadāt pārmaiņas
NĒ muldēšanai
Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi
Zīmola filozofija
Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi
KAĶI. Inovācijas deviņas dzīvības
Sabiedrisko attiecību stratēģija
Radošas sabiedriskās attiecības
Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana
Sabiedriskās attiecības tiešsaistē
Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās
Tiešā mārketinga rokasgrāmata
Stratēģijas atjaunošana
Ārējā riska vadība
Biznesa atveseļošana
Karjeras veidošana grūtos laikos
Darba krāsas
Vadīt pārmaiņas
Jaunās organizācijas
Valdes sanāksmes
Reputācijas vadības stratēģijas
Pārdošana radošā lidojumā
Reformators
Māksla pelnīt
Džeka piezīmes
Paslēpies biznesā
A.Žimants: Ar skatu uz pasauli
Iļja Gerčikovs: Būt kopsolī ar laiku
Sarunas ar N.Skauģi par biznesu un laiku
Īstenot stratēģiju
Inovācijas
Pieņemšana un atlaišana
Pārmaiņas
Dzīvot zaļi
Starptautisks bizness
Kā sasniegt rezultātus
Karjeras veidošana
Savs bizness audiogrāmata
1993.gads faktos un izjūtās
Kad atgriežas pagātne
Liktenīgā atgriešanās
Ādas veidojumu ābece
Viss par kāju vēnām
Stress un depresija
Uzmanību, insults
Gremošanas traucējumi
Alerģija un astma
Menopauze
Uztura izpratne
Muguras sāpes

459.35 19.00 ar PVN

KOMPLEKTĀ IEKĻAUTAS GRĀMATAS:


Mainiet veidu, kā vadāt pārmaiņasMAINIET VEIDU, KĀ VADĀT PĀRMAIŅAS
Līderības stratēģija, kas patiešām strādā

Autori: Deivids M. Herolds, Donalds B. Fedors

Kāpēc aptuveni 80 procenti no visām ierosinātajām pārmaiņām norit sarežģīti un haotiski un beidzas neveiksmīgi? Kādi ir galvenie klupšanas akmeņi pārmaiņu vadībā? Kas jāņem vērā, vadot pārmaiņas? Grāmatā praktiski padomi doti tiem, kuriem jāuzņemas pārmaiņu līdera loma – izpilddirektoriem, konsultantiem, kā arī vadībzinātnes studentiem. 12.51


Nē MULDĒŠANAINĒ MULDĒŠANAI
Skaidra un atklāta valoda darbā

Autors: Semjuels A.Kulberts

Šī grāmata ir paredzēta cilvēkiem, kuri vēlas uzzināt, kā izvairīties no nepārtrauktas maldināšanas un liekulības, kas galu galā liek justies sakautam, apmulsušam un pat nedaudz netīram. Tā sarakstīta, domājot arī par tiem cilvēkiem, kuri, pārnākuši mājās no darba, nespēj vien beigt brīnīties: «Kas gan ir tas, kas uz mani vienmēr atstāj tik negatīvu ietekmi?» 12.05


Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi

MUTVĀRDU ATSAUKSMJU MĀRKETINGA NOSLĒPUMI
Kā panākt pārdošanas pieaugumu, izmantojot mutvārdu atsauksmes

Autors: Džordžs Silvermans

Ikviens pārdevējs ļoti labi saprot, kāds spēks un ietekme tirgū ir mutvārdu atsauksmēm par kādu produktu. Tomēr gandrīz neviens neapjauš, cik patiesībā liela ir to ietekme. Mutvārdu atsauksmēm ir TŪKSTOŠKĀRT lielāks spēks tirgū nekā tradicionālajam mārketingam. Ja mārketingu varētu uzskatīt par karošanu, tad mutvārdu atsauksmes būtu bioloģiskais karš. 17.72


zīmola filozofijaZĪMOLA FILOZOFIJA
Izcili filozofi par zīmoliem

Autors: Toms Brauns

Šajā oriģinālajā un izdomas bagātajā grāmatā par mūsdienu zīmola vadību Toms Brauns mums atklāj, ko izcili Rietumu pasaules domātāji varētu teikt par zīmolu, ja viņi dzīvotu šodien. Grāmatu bagātina mūsdienīgi piemēri, ieskats katra filozofa domāšanā un atziņās, kas ļauj mārketinga un zīmola speciālistiem gūt jaunus uztveres un domāšanas apvāršņus. 9.49


JAUNIE MĀRKETINGA UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU LIKUMI JAUNIE MĀRKETINGA UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU LIKUMI
Kā sasniegt pircējus ar ziņu apskatu, emuāru, aplāžu, virusālā mārketinga un tiešsaistes mediju palīdzību

Autors: Deivids Mērmans Skots

Tiecoties pēc peļņas internetā, jāņem vērā, ka klienti meklē nevis reklāmas saukļus, bet gan informāciju, sadarbību un izvēli. Ar konkrētiem piemēriem šajā mārketinga ceļvedī sniegts darbības plāns, kā noteikt mērķauditoriju, radīt saistošus vēstījumus, kas uzrunās īstos cilvēkus, un  kā panākt, lai klienti pērk arvien vairāk. 19.36


KAĶI. Inovācijas deviņas dzīvībasKAĶI. INOVĀCIJAS DEVIŅAS DZĪVĪBAS
Starptautisks bestsellers

Autors: Stīvens Landins

Jūs iemācīsieties atdzīvināt savu dabisko ziņkārību, ķerties pie problēmu risināšanas iepriekš neapzinātos veidos, kā arī baudīt veiksmi un apmierinātību gan darbā, gan privātajā dzīvē. Rotaļīgi, pamatīgi un uz pozitīvas nots noskaņoti, KAĶI sniedz jums tieši to, kas nepieciešams, lai iegremdētos savā inovācijas spēkā un tad sētu to savos darba kolēģos.  Jūs iemācīsieties, kā: – būt drošiem (bailīgi kaķi nekļūst inovatīvi); – pārstāt būt normāliem (spēlējiet pēc saviem noteikumiem!); – izmantot neveiksmes savā labā (tas ir vienīgais veids, kā mācīties). 9.72


Sabiedrisko attiecību stratēģijaSABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJA

Autore: Sandra Olivera

Laba slava sekmē uzņēmuma izaugsmi, turpretim slikta reputācija biznesu var arī izputināt. Idejas un padomus uzņēmuma labā vārda kaldināšanā grāmatas autore piedāvā smelties sekmīgu starptautisku uzņēmumu pieredzē un atbildēs uz jautājumiem, kā veidot un saglabāt uzņēmuma reputāciju, kā integrēt sabiedriskās attiecības mārketinga plānā, kā plānot un kontrolēt sabiedrisko attiecību stratēģijas u.c.  15.67


Radošas sabiedriskas attiecībasRADOŠAS SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS

Autors: Endijs Grīns

Sabiedriskajās attiecības bez radošas pieejas neiztikt, tāpēc jo svarīgi ir izprast, kā darbojas procesi. Autors grāmatā aplūko piecus radošā procesa “i”: informāciju, inkubāciju, ilumināciju, integrāciju un ilustrāciju; ideju rosināšanas tehnikas; prāta vētras; ideju attīstīšanu; radošuma kavēkļus, kā arī radošas personības un uzņēmumus. Šis nav radošu ideju katalogs, lai arī tiek minēti daudzi izcilas kreativitātes piemēri. Grāmatas galvenā ideja ir palīdzēt PR speciālistiem izprast radošu spēju būtību, lai tās efektīvāk izmantotu savā darbā, kā arī citās dzīves jomās. 16.99


sabiedrisko attiecību kampaņu plānošanaSABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA
Stratēģija un taktika

Autors: Anne Gregorija

Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, atvērt svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu nospraušana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats. 14.87


Sabiedriskās attiecības tiešsaistēSABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS TIEŠSAISTĒ
Praktisks ceļvedis, kā izveidot tiešsaistes stratēģiju sociālo plašsaziņas līdzekļu pasaulē

Autori: Deivids Filipss un Filips Jangs

Internets ir radikāli pārveidojis sabiedrisko attiecību praksi. Pārmaiņas skārušas ne tikai veidu, kā sabiedrisko attiecību speciālisti veic saziņu, bet arī mainījušas pašu saziņas dabu. Šī grāmata sniedz ieskatu lasītājiem, kā gudri un efektīvi izmantot sabiedriskās attiecības tiešsaistē.15.90


Efektīva personiskā saziņaEFEKTĪVA PERSONISKĀ SAZIŅA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS

Autors: Endijs Grīns

Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās analizē, kā var uzlabot saziņu, pārvaldot sabiedrisko sakaru veidošanas, ziņas veidošanas, domāšanas un izturēšanās veidus. Šī grāmata sniedz praktiskas vadlīnijas, lai izprastu dažādos, saziņu ietekmējošos aspektus. Tiek aplūkoti procesi, uz kuriem balstās dialoga veidošana, konfliktu risināšana, spriedzes mazināšana, efektīva klientu apkalpošana un daudzas citas tā dēvētās «maigās» saziņas prakses iemaņas.17.79


Tiešā mārketinga rokasgrāmataTIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA
Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem

Autori: Elisone Viljamsa, Rodijs Malins

Šī plašā tēma aplūko visus izmantotos mārketinga paņēmienus, tostarp pārdošanu, merčendaizingu, auditu, degustācijas un demonstrācijas, pieredzes mārketingu, pasākumus un ceļojošās prezentācijas, kā arī slēpto pircēju. Grāmata izdota ar mērķi radīt lasītājiem pārliecību, pieņemot lēmumus par mārketinga plānā iekļautajām tiešā mārketinga ārpakalpojumu aktivitātēm. 18.44


Stratēģijas atjaunošanaSTRATĒĢIJAS ATJAUNOŠANA
Harvard Business Review on

Autoru kolektīvs

Mainīgajā biznesa vidē pat tiem līderiem, kuru stratēģijas vienmēr vainagojušās panākumiem, ik pa laikam nākas atzīt, ka agrāk veiksmīgās stratēģijas vairs nav tik efektīvas – tās noveco un neatbilst jaunajai situācijai. Kā vadītājam sekot līdzi visām nozares aktualitātēm? Kā izprast jaunos, strauji augošos tirgus un sava uzņēmuma iespējas tajos? Kādas prasības mainīgā biznesa vide izvirza līderim? 13.31


Ārējā riska vadībaĀrējā riska vadība
Harvard Business Review on

Autoru kolektīvs

Bizness šodien darbojas nenoteiktības apstākļos, kādi nav piedzīvoti iepriekš. Jo lielāka nenoteiktība, jo daudzveidīgāki ir draudi jūsu uzņēmumam. Kādi ir vislielākie riski? Kādai jābūt stratēģijai neparedzamos apstākļos? Kā pieņemt pareizos lēmumus? Skatīties nākotnē vai atskatīties pagātnē? Veidot jaunu uzņēmumu vai tomēr atjaunināt veco sistēmu? Atbildes sniedz pieredzējuši biznesa eksperti. 13.31


Biznesa atveseļošanaBIZNESA ATVESEĻOŠANA
Harvard Business Review on

Autoru kolektīvs

Šis dinamisko rakstu apkopojums ieskicē jaunākās tendences pārmaiņu vadības teorijās apvienojumā ar patiesiem stāstiem par sekmīgi veiktām pārmaiņām. Pašu stāstu varoņu, tostarp Riča Tīrlinka (Rich Teerlink), Gerija Hamela (Gary Hamel) un Bila Parsela (Bill Parcells), aizraujoši atstāstītas situācijas par biznesa atveseļošanu sniedz lasītājam idejas, kā risināt situācijas pašu uzņēmumos un kā reanimēt biznesu. 13.31


Karjeras veidošana grūtos laikosKARJERAS VEIDOŠANA GRŪTOS LAIKOS
Harvard Business Review on

Autoru kolektīvs

Vadītājiem ir jārīkojas pārdomāti un stratēģiski, veidojot savu karjeru ekonomiski grūtos laikos. Veiksmīgas karjeras vadīšanas pamatā ir pārdomāti lēmumi un plānošana. Šajā izdevumā gūsiet būtiskākos padomus, kas jums nepieciešami, lai uzturētu karjeru vēlamajā virzienā esošajos grūtajos laikos un turpmāk. 13.16


Darba krāsasDARBA KRĀSAS

Autors: R. Meredits Belbins

Doktors R. Meredits Belbins (R. Meredith Belbin) tiek uzskatīts par komandas lomu teorijas tēvu. Autors uzskata, ka daudzas problēmas rodas dēļ veida, kā tiek noformulēts veicamais darbs. Tā dēļ darbiniekiem rodas šaubas par savu atbildību un tās robežām. Tam seko milzīgs laika patēriņš, tiekoties un mēģinot noskaidrot un nošķirt darbinieka pienākumus no kolēģu pienākumiem. 11.91


Vadīt pārmaiņasVADĪT PĀRMAIŅAS
Management Extra

Labam vadītājam ir jābūt gatavam arī pārmaiņām biznesā, turklāt pareizi jāizprot tās. Praktisks ceļvedis pārmaiņu labirintos. Tajā pieredzējuši biznesa eksperti vadītājiem sniedz praktiskus padomus un arī uzdevumus, kurus risinot, teoriju var pārbaudīt praksē un pārliecināties par sasniegto. Grāmata sniedz detalizētu izpratni par pārmaiņu procesu, īstās stratēģijas izvēli, kā arī izskaidro indivīdu reakciju uz pārmaiņām un vadītāja lomu pārmaiņu procesā. 9.84


Jaunās organizācijasJAUNĀS ORGANIZĀCIJAS

Autors: R. Meredits Belbins

Vispārējs šīs grāmatas mērķis ir parādīt lasītājam, kā kļūdaina organizācijas uzbūve ir novedusi pie atkārtotas problēmu rašanās šodienas pasaulē, un norādīt gan iemeslus, kāpēc šos veidolus, iespējams, vajadzētu aizstāt, gan formu, kādā tie izpaužas. Lielbritānijas vadošā komandu darba eksperta grāmata aizrauj lasītāju citādā un fascinējošā ceļojumā. Autora vērīgā analīze palīdz mums uzmanīties no pārstrukturēto, par vēl horizontālāku padarīto organizatorisko struktūru kļūmēm. Tajās rodas jauns problēmu kopums. 13.04


valdes sanāksmesVALDES SANĀKSMES
Kā tās padarīt efektīvākas

Autors: Patriks Dans

Nav universāla veida, kā vadīt valdes sanāksmes, taču, lai tās vadītu un lai sniegtu savu ieguldījumu, nepieciešams rūpīgi sagatavoties. Normatīvu daudzuma un biznesa sarežģītības palielināšanās valdes locekļu uzdevumu var padarīt vēl izaicinošāku. Valdes sanāksmes sniedz pakāpeniskus, praktiskus padomus par katru ar šo tēmu saistīto jautājumu. Grāmata ir rakstīta dzīvīgā, viegli lasāmā valodā un ir pārdomāti strukturēta. 13.47


Reputācijas vadības stratēģijasREPUTĀCIJAS VADĪBAS STRATĒĢIJAS
Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana

Autors: Endrjū Grifins

Grāmata paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā. 15.67


Pārdošana radošā lidojumāPĀRDOŠANA RADOŠĀ LIDOJUMĀ
Biznesa romāns

Autore: Asja Bariševa

Ikviena pārdevēja sapnis ir pārdot vairāk, dārgāk un ātrāk. Kā pārliecināt klientu, ka, pērkot ātri, daudz un dārgi, tieši viņš būs ieguvējs? Iejūtoties romāna galvenā varoņa lomā, no cita skatu punkta paveras situācijas, kurās nonāk katrs pārdevējs, kas strādā B2B (bizness biznesam) tirgū: jaunu klientu meklēšana, gatavošanās pārrunām, kaulēšanās par īsto cenu un ilgtermiņa darījumu noslēgšana. 13.08


REFORMATORSREFORMATORS
Biznesa romāns

Autore: Aļina Smeļanska

Vadības maiņa uzņēmumā allaž ienes jaunas vēsmas. Ierastos “reformatoru paņēmienus” (optimizēt darbu, celt produktivitāti) un nebijušos jaunievedumus (apmācību, eksāmenus, korporatīvos braucienus) lasītājs uzlūko darbinieku acīm. Tās ir ne tikai personiskas izjūtas un vērtējums, bet arī praksē izmantojami padomi un uzņēmumā notiekošo biznesa procesu analīze – nevis sausi un teorētiski, bet gan dzīvi un aizraujoši. 13.83


Māksla pelnītMĀKSLA PELNĪT
Biznesa romāns

Autors: Adrians Slivockis

Šis biznesa romāns ir saistošs vēstījums par spēcīgiem uzņēmumiem, ko caurvij vērtīgi, ikdienā izmantojami biznesa padomi. Atbildes uz jautājumiem, kas ļauj uzņēmumiem izdzīvot un uzplaukt jebkādos ekonomiskajos apstākļos, kā labi nopelnīt, kas nes veiksmi konkurentiem un kādas ir peļņas mākslas nianses, lasītājs uzzina, “klausoties” neparastā un enerģiskā skolotāja un viņa jaunā protežē sarunā. 14.48


Džeka piezīmesDŽEKA PIEZĪMES
Biznesa romāns

Autors: Gregs Freilijs

Noderīga grāmata ikvienam, kas vēlas radīt vairāk ideju. Ja vēlaties gūt panākumus karjerā, ja esat vadītājs, kuram jāatrisina sarežģīta uzņēmuma problēma, vai arī ja mēģiniet rast risinājumu juceklīgam kopienas jautājumam, esat ģimene, kas mēģina atšķetināt emocionālu konfliktu, vai arī uzņēmējs, kas meklē veidu, kā maksimālu labumu panākt ar ierobežotiem resursiem, – šī grāmata ir domāta jums. 10.84


 

Paslēpies biznesāPASLĒPIES BIZNESĀ
Biznesa romāns

Autors: Mārīte Šperberga

Daudzi ir gatavi kļūt par uzņēmējiem. Netrūkst arī tādu, kurus vilina bizness, taču par biznesa pasauli zināšanu ir maz. Kā uzzināt vairāk par uzņēmēju ikdienu? Romāns ikvienam ļauj dzīvot līdzi mazajiem un vidējiem uzņēmējiem dažādās situācijās, kurās, meklējot risinājumus, jābūt atbildīgiem un uzņēmīgiem, nedrīkst padoties un nodot savu komandu. 9.16


 

A.Žimants: Ar skatu uz pasauliAIVARS ŽIMANTS: AR SKATU UZ PASAULI
Latvijas veiksmes stāsti

Aivars Žimants

Tieši Aivara Žimanta vadībā uzņēmums Pure Food sasniedz izcilus rādītājus. Viens no vadošajiem industriālo pārtikas piedevu ražotājiem Baltijā un Austrumeiropā. Aivars Žimants ir līderis, kas prot iedvesmot, aizraut, cilvēks, kas strauji pieņem lēmumus un nemēdz atkāpties. Stingrs un cilvēcīgs. Jautrākais un viesmīlīgākais uzņēmējs visā pasaulē. Šis izdevumus ir veltīts viņam. 4.32


 

Iļja Gerčikovs: Būt kopsolī ar laikuIĻJA GERČIKOVS: BŪT KOPSOLĪ AR LAIKU
Latvijas veiksmes stāsti

Iļja Gerčikovs

«Dzintars» viens no veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem. Kāds bijis uzņēmuma attīstības ceļš cauri dažādiem laika posmiem, par to lasiet šajā grāmatā. Iļjas Gerčikova stāstītajā ir vērts iedziļināties, jo, lai gan daudzi notikumi risinājās laikā, kas mums šķiet tāla pagātne, gūtajām atziņām ir mūžīga vērtība. 4.84


 

Sarunas ar N.Skauģi par biznesu un laikuSARUNAS AR NORMUNDU SKAUĢI PAR BIZNESU UN LAIKU
Latvijas veiksmes stāsti

Normunds Skauģis

Maizes ceptuves Lāči izveidotājs un īpašnieks. Kāds ir šis veiksmes stāsts, kad burtiski no nekā, tikai paša rokām un neatlaidīgu darbu radīts uzņēmums, ko pazīst arī tālu aiz tās robežām? Grāmatā ir daudz vērtīgu ieteikumu un atziņu gan par biznesu, gan par cilvēku savstarpējām attiecībām, kas gūtas gadu gaitā un kas varētu noderēt ikvienam, un īpaši tiem, kas sper pirmos soļus savas uzņēmējdarbības pasaulē. 4.32


Īstenot stratēģijuĪSTENOT STRATĒĢIJU
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Ja uzņēmumā stratēģija un mērķi ir vienkārši, visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Kā noteikt īstos mērķus un, tos īstenojot, neieslīgt pašapmierinātībā? Kāda loma stratēģijas izveidē ir ne tikai uzņēmuma vadībai un komandas darbam, bet arī klientiem un konkurentiem? Kāda stratēģija nesīs vislielāko peļņu? Daloties savā pieredzē uz šiem jautājumiem atbild starptautiski atzīti biznesa līderi. 6.85


InovācijasINOVĀCIJAS
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Kā neļaut konkurentiem sevi apsteigt, atņemt tirgus daļu un klientus? Radošu domu un jaunas tehnoloģijas kā panākumu atslēgu iesaka pieredzējuši vadītāji. Viņi skaidro, kā izpētīt biznesa vidi, noskaidrot klientu vēlmes, neapslāpēt radošu domu, neļauties stagnācijai, sekmīgi ieviest jauninājumus un apgūt jaunus tirgus. Šie padomi noder gan tiem, kuri arvien meklē ko jaunu, gan tiem, kuri riskē nelabprāt. 6.85


Pieņemšana un atlaišanaPIEŅEMŠANA UN ATLAIŠANA
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Kā pieņemt darbā labākos nozares speciālistus? Kas vadītājam jāzina par konkrētā amata pretendentiem? Kā veidot ekspertu komandu un panākt, ka darbinieku talanti biznesā uzplaukst? Ko darīt, ja darbinieks jāatlaiž? Kāda ir vadītāja loma darbinieku pieņemšanā un atlaišanā? Vērtīgus padomus sniedz starptautiski atzītu līderu stāsti par veiksmīgiem personāla jautājumu risinājumiem. 6.85


 

PārmaiņasPĀRMAIŅAS
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Mainoties biznesa videi, pārmaiņas nepieciešamas arī uzņēmumā. Vadītājiem jāzina, kā pareizi uzrunāt savu komandu un klientus, pārvarēt birokrātiju, pārvilināt savā pusē opozīciju, uzņemties risku, rast nebijušus risinājumus un radīt oriģinālus produktus, kas paver jaunus tirgus un izaugsmes iespējas. Šajos jautājumos vērtīgus padomus sniedz biznesa līderu stāsti par veiksmīgiem sarežģītu problēmu risinājumiem.6.85


 

Dzīvot zaļiDZĪVOT ZAĻI
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Kā uzņēmējam radīt savam biznesam atbilstošu vides vīziju, kā uzņēmumā pareizi risināt vides aizsardzības un racionālas dabas resursu izmantošanas jautājumus, kā videi draudzīga attieksme sasaucas ar uzņēmuma peļņu un kā uzņēmuma vides programmu izskaidrot savai komandai un sabiedrībai, stāsta vadītāji, kas, zaļi domājot, uz zaļa zara tikuši, strādājot starptautiskos uzņēmumos. 6.85


Starptautisks biznessSTARPTAUTISKS BIZNESS
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Tiem, kuri vēlas apgūt starptautiskā biznesa plašumus, ir vērts smelties pieredzi un padomus veiksmīgu starptautisku uzņēmumu vadītāju atziņās par to, kā iekarot ārvalstu tirgus un nepazust tajos, kas jādara, lai izprastu klientu vēlmes citās valstīs, kā saliedēt vienā komandā dažādu kultūru pārstāvjus, kas jāņem vērā uzrunājot starptautisku auditoriju utt. 6.85


 

Kā sasniegt rezultātusKĀ SASNIEGT REZULTĀTUS
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Kā rīkoties, ja uzņēmums cietis zaudējumus? Vai vadītājam jāpieņem lēmumi, kas patīk visiem? Kad pārāk detalizēti biznesa plānu izklāsti, birokrātiska muldēšana un sarežģīti ekspertu padomi traucē īstenot ideju? Cik ātri vadītājam jāievieš pārmaiņas un kā jauno plānu īstenošanā izvairīties no nekārtībām? Par savu pieredzi biznesa mērķu sasniegšanā stāsta starptautiski atzīti biznesa līderi. 7.67


Karjeras veidošanaKARJERAS VEIDOŠANA
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem

Autoru kolektīvs

Kāpjot pa karjeras kāpnēm, vadītājs nonāk dažādās situācijās. Un ir jāizvēlas – izpatikt šefam vai nezaudēt godprātību, apzināties teiktā nozīmīgumu vai nesatraukties par to, kā sacīto tulkos darbinieki, nolaist rokas pēc sakāves vai tiekties pretī uzvarai, sameklēt labākos darbiniekus vai iztikt ar tiem, kurus vieglāk atrast, uztver savu karjeru kā hobiju vai iestaigātu taciņu. Kā rīkoties? 6.33


Savs bizness audiogrāmataAudiogrāmata SAVS BIZNESS 
Padomā par savu biznesu!

Autore: Aiva Vīksna

Aizraujošs stāsts par to, kā saprast, vai tev ir uzņēmējam nepieciešamās īpašības, prasmes, kā tās attīstīt, kā nonākt no sapņiem līdz reālam uzņēmumam. Turklāt viss balstās autores Aivas Vīksnas pašas pieredzē – izveidojot un vadot izdevniecību Lietišķās informācijas dienests, kā arī attīstot citas biznesa idejas. Grāmatu audioformātā (MP3) ierunājusi Sandra Glāzupa. 8.52


Deviņdesmitie1993. GADS FAKTOS UN IZJŪTĀS

Autoru kolektīvs

Deviņdesmito gadu sākums. Laiks, kad vieni no šodienas Latvijas realitāti veidojošajiem vēl mācījās augstskolās, citi jau iemēģināja spēkus politikā vai biznesā. Laiks, kad tika likti pamati šodienas Latvijas sabiedrības aktīvās daļas pasaules uzskatam, turībai, karjerai. Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests piedāvāja autoru grupai mēģināt atgādināt sev un citiem, kāds bija 1993. gads Latvijā. Nepretendējot uz vispusīgu analīzi, esam izveidojuši savdabīgu notikumu un procesu kaleidoskopu. 16.46


Kad atgriežas pagātneKAD ATGRIEŽAS PAGĀTNE

Autors: Ričards Ingrems

Detroitas policijas izmeklētājiem cīnoties ar noziedzniekiem, nācies iziet caur uguni un ūdeni. Viņa ceļi krustojas ar slepkavu kurš nogalinot viņa sievu.  Viņš noslēdzas sevī un pilnībā nododas darbam. Taču sāpīgā pagātne uzjundī ar nežēlīgu spēku, kad uzzina, ka slepkavam izdevies izbēgt no cietuma. Cīņa starp izmeklētāju un slepkavu atsākas ar jaunu sparu – abi ir pieredzējuši un spēj paredzēt viens otra nākamo soli, un abus uz priekšu dzen traģiskās pagātnes cirstās brūces, un atkal uz spēles liktas cilvēku dzīvības…kurš uzvarēs šoreiz?… 8.58


Liktenīgā atgriešanāsLIKTENĪGĀ ATGRIEŠANĀS

Autors: Jana Veinberga

Lai gan sākumā šķiet, ka pilsētiņa ir klusa un mierīga, Aija drīz vien pārliecinās, ka dzīve kūsāt kūsā arī šeit – ar savām intrigām, tenkām, vietējo aktrišu greizsirdības scēnām un režisora ambīcijām. Kā zibens spēriens no skaidrām debesīm mazpilsētas mieru satricina ziņa, ka kāds slepkavo jaunas sievietes, taču slepkavas rīcības motīvi sabiedrībai nav īsti skaidri. Arī Aijai šķiet, ka viņai kāds seko, un viņai jāizšķiras, kā rīkoties un kam uzticēties, lai saglabātu savu dzīvību un bērniņu un nenodotu mīlestību… 5.70


ādas veidojumu ābeceĀDAS VEIDOJUMU ĀBECE

Autors: Dr. Raimonds Karls

«Cilvēka āda ir salīdzināma ar ģeogrāfisku karti, pa kuru iespējams ceļot un arī atklāt daudz interesanta. Profesionāļu acīs āda ir ne vien iekšējās vides spogulis, bet ļoti lielā mērā arī noteicējs tam, kas sagaida cilvēku nākotnē – kādas ir izredzes, kādas ir perspektīvas,» uzskata autors. Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā aplūkotas šādas tēmas: ādas jaunveidojumi, to izmeklēšana un ārstēšanas metodes, dzimumzīmes, seborejiskās un vīrusu kārpas, aktīniskās keratozes un keratoakantomas, ļaundabīgie ādas vēži – melanoma, bazalioma, plakanšūnu vēzis. 1.44


Viss par kāju vēnāmVISS PAR KĀJU VĒNĀM

Autors: Dr. Ints Ūdris

Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā aplūkotas šādas tēmas:
Kas ir hroniska vēnu mazspēja? Kādas ir vēnu diagnostikas un ārstēšanas metodes? Kā izvairīties no kāju vēnu slimībām? Kā rīkoties akūtu vēnu slimību gadījumā? 1.44

 


Stress un depresijaSTRESS UN DEPRESIJA

Autors: Dr. med. Vladimirs Kuzņecovs

Ne visiem zināms, ka stress nemaz nenozīmē neveselīgu stāvokli, bet ir līdzeklis, ar kura palīdzību organisms apkaro nevēlamās iedarbības. Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā aplūkotas šādas tēmas: –  Kas ir stress? –  Distress kā pārmērīgs stress. –  Kas ir depresija? – Stresa un depresijas profilakse un ārstēšana. 1.44

 


Uzmanību, insultsUZMANĪBU, INSULTS !

AutoreNora Jurjāne

«Smadzenes ir viens no aktīvākajiem cilvēka orgāniem, kurš darbojas nepārtraukti. Smadzenes, īpaši to garozas daļa, ir ļoti jutīgas pret skābekļa un glikozes trūkumu. Nesaņemot skābekli un glikozi, smadzeņu šūnas mirst! Tām mirstot, izzūd vai ievērojami samazinās kāda no smadzeņu funkcijām,» raksta autore. Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā aplūkotas šādas tēmas: Kas ir insults? Insultu veidi. Izmeklēšana un ārstēšana. Insulta galveno risku novēršana. Kā dzīvot pēc insulta? 1.44


Gremošanas traucējumi

GREMOŠANAS TRAUCĒJUMI

Autors: Dr. Aldis Puķītis

Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā aplūkotas šādas tēmas: dedzināšanas sajūta aiz krūšu kaula, peptiska čūlas slimība, kairinātu zarnu sindroms, Krona slimība, žultsakmeņu slimība. Dr. Aldis Puķītis ir sertificēts gastroenterologs, digestīvo endoskopiju speciālists, vēdera dobuma ultrasonoskopijas speciālists. Latvijas Universitātes Medicīnas fakultātes asociētais profesors. Amerikas Gastroenterologu asociācijas un Amerikas Klīnisko farmakologu koledžas starptautiskais biedrs. Monogrāfiju, recenzējamu zinātnisku rakstu, piecu izgudrojumu līdzautors. 1.44


Alerģīja un astma

ALERĢIJA UN ASTMA

Autore: Dr. Elīna Puķe

Teiciens «Man ir alerģija pret….» ir kļuvis par mūsdienu sakāmvārdu. Izrādās, ka alerģija, iespējams, ir tikpat veca kā cilvēce, lai gan jēdzienu «alerģija» sāka lietot tikai kopš 1906. gada. Mūsu gadsimta ārstu uzdevums ir izpētīt šīs mīklainās slimības – alerģijas – būtību, atklāt tās cēloņus un palīdzēt cilvēkiem sadzīvot ar to. Pacientam, kurš pirmo reizi uzzina, ka viņam ir alerģija, rodas daudz jautājumu: Kas ir alerģija, un kādi ir slimības cēloņi? Kādas ir ārstēšanas iespējas? Ko es varu darīt, lai uzveiktu savu slimību? 1.44


MenopauzeMENOPAUZE

Autore: Dr.Maija Dace Broša

Mūsdienās menopauze nozīmē tikai to, ka sieviete, kura rūpējas par savu pašsajūtu, var turpināt izbaudīt dzīvi pilniem malkiem. No pārmaiņām nav jābaidās. Sievietes dzīvē pārmaiņu cikli nepārtraukti seko cits citam, uzskata grāmatas autore. Šajā izdevumā populārzinātniskā valodā stāstīts par menopauzi, aplūkojot šādas tēmas: Sievietes dzimumhormoni. Kas ir menopauze? Osteoporoze. Veselība, dzīvesveids un menopauze. Hormonaizstājterapija (HAT). 1.44


Uztura izpratneUZTURA IZPRATNE

Autores: Guna Havensone, Laila Meija

«Daļa cilvēku joprojām domā, ka dietologs ir tikai svara problēmu mocītu sieviešu ārsts, kuru apmeklēt normālam cilvēkam nav nepieciešams. Tomēr šis uzskats ir kļūdains, jo savas dzīves veselīgai veidošanai ikvienam nepieciešams apgūt izpratni par uzturu, tā saistību ar pašsajūtu un veselību,» uzskata autores. Šajā izdevumā autores populārzinātniskā valodā aplūko šādas tēmas: kas ir sabalansēts uzturs, vielmaiņa un uztura pilnveidošana, kas jāzina par dietoloģiju īpašos gadījumos un slimniekiem un kādas ir konsultācijas un izmeklēšanas metodes. 1.44


 

Muguras sāpesMUGURAS SĀPES

Autors: Dr. Guntis Iļķēns

Ikvienam kādreiz ir nācies saskarties ar stiprākām vai vājākām muguras sāpēm. Bieži vien tām nepietiekami pievēršam uzmanību un nenovērtējam sekas. Rezultātā var mazināties ierastā dzīves kvalitāte, zust darba spējas, kam seko neskaitāmi ārstu un dziednieku apmeklējumi. Grāmatas autors uzskata, ka palīdzēt var katram, kurš to vēlas – ja ne pilnībā atbrīvoties no sāpēm, tad ievērojami mazināt tās. Lai to paveiktu, nepieciešama izpratne par to, kas notiek ar muguru, un vēlēšanās līdzdarboties. 1.44


 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “50 GRĀMATU KOMPLEKTS”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *